掃呢頁CODE去手機

2017年6月16日 星期五

【與細21年妻離婚3年】四人旅行似完整家庭 吳啟華深責:我唔及格 __,吳啟華,

現年53歲嘅凍齡男神吳啟華,第二任內地老婆石洋子比佢細21年,兩人喺3前年結束7年婚姻,8歲囡囡吳熙兒交由住長春嘅外婆照顧,面對父親節呢個日子,身為父 ...


現年53歲嘅凍齡男神吳啟華,第二任內地老婆石洋子比佢細21年,兩人喺3前年結束7年婚姻,8歲囡囡吳熙兒交由住長春嘅外婆照顧,面對父親節呢個日子,身為父親嘅啟華卻冇乜大感覺,反而覺得自己愧對女兒:「我係唔及格父親!」經歷過兩段失敗婚姻,令啟華對獨生女更加憐惜,有空就帶前妻陪囡囡去旅行,又喺社交網分享父女扮鬼臉相,更不時被影到兩父女親密行街,令女兒感受到家庭溫暖。但啟華接受《蘋果》電話訪問時卻自責:「我根本唔係帶子洪郎,一年見得個女幾次,都係外母湊,作為一個爹哋,我覺得自己絕對唔合格!因為自己花喺囡囡身上時間太小,日日都要做嘢,唔得閒陪佢,多數都係佢放假同佢去旅行,或者佢嚟香港嗰幾次。」雖然兩父女相處時間唔多,但囡囡越大越清秀,似足爸爸,問到囡囡係咪好黐自己?啟華笑謂:「佢細個嘅時候就黐我,o依家我見佢咁少,佢點黐我呢,由細到大都係外婆湊佢,佢就比較黐佢外婆,爹哋媽咪都唔喺佢身邊,外婆梗係特別錫佢。有時外婆搞佢唔掂,就要我做嚴厲嗰個,佢會比較怕我啲,我惡起上嚟好得人驚,哈哈!但當然唔會打佢,只會鬧佢。」稚子無辜!問到當初點同囡囡解釋,父母要分開呢?啟華坦言:「離婚嗰啲問題,我冇直接同佢講過,可能佢都唔知亦唔明,因為放假我哋會一家人去旅行,我會帶埋外婆一齊去,每次幾乎都係四個人,除非洋子唔得閒,或者我要拍戲,就會三個人去,喺嗰個情況之下,佢唔係好明白分開係乜。」啟華希望盡力為囡囡維持完整家庭:「雖然我哋住嘅城市唔同,但佢未必完全明白我哋離婚嘅嘢,我亦都唔想太過講得咁白畀佢聽,等佢慢慢大啲再了解,或者等佢問我先同佢解釋,反正我哋四個去旅行玩得好開心,畀佢保持一個好似完整家庭感覺,佢由細到大都未試過有爹哋媽咪一齊喺身邊住,由出世到o依家都係得外婆主要湊佢,佢可能已經習慣呢個環境,知道父母都要做嘢。」問到對囡囡有甚麼期望?啟華表示:「其實主要係希望佢開心,譬如讀書寧願畀多啲錢,畀佢行國際學校呢條路,睇住朋友嘅細路讀傳統學校功課太多,小朋友太忙都唔係咁開心,囡囡o依家都係忙,但佢會開心啲,因為有好多課外活動,好似學琴,運動又多,課功冇咁多,生活開心啲,我冇乜期望,只係希望佢開開心心成長。」

想隨時獲得更多親子資訊,快啲like Easy PaMa Facebook

https://goo.gl/1qWM8g

吳啟華囡囡吳熙兒已經8歲,不過吳啟華就話自己係一個唔合格嘅父親。 吳啟華仲話自己太忙成日做嘢,好多時候都係陪囡囡去旅行。
囡囡由細到大都係外婆湊,所以去旅行都會帶埋外婆一齊去。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!