掃呢頁CODE去手機

2017年6月8日 星期四

當街嘍嘴 港姐馮盈盈姣啜 10優醫生 [壹週刊 - 1422] __,盈盈,馮盈盈,港姐,湯盈盈,M1,

突然嘟出吸盤嘴,馮盈盈電力十足。探熱針當街嘍嘴 港姐馮盈盈姣啜10優醫生16年港姐冠軍馮盈盈,參選期間已經公開承認有個醫生男友Martin,為了mar ...


突然嘟出吸盤嘴,馮盈盈電力十足。

探熱針

當街嘍嘴 港姐馮盈盈姣啜 10優醫生

16年港姐冠軍馮盈盈,參選期間已經公開承認有個醫生男友 Martin,為了 mark實筍盤 10優醫生男友,更不時將二人親暱相放上社交平台;日前兩人到淺水灣拍拖,一身戰鬥格露肩短褲晒長腿的馮盈盈,同 Martin開餐好行街又好都狂 selfie,其間馮盈盈更突然姣爆嘟嘴扮啜男友,離開時,馮盈盈更繑實兼挨住 Martin行去攞車,未卸任已經放低港姐高貴形象。

一離開餐廳,馮盈盈即刻繑實男友。

兩個係咁狂 selfie,乜嘢角度都影齊!

喺男友面前,食到擘大口都唔介意。

Martin做龍友帶埋相機影女友。

去到商場,兩人十指緊扣。

晒藍寶石戒指

有「粗口港姐」之稱的馮盈盈,曾經在社交平台爆粗,似有損港姐高貴形象,參選時已被指為了當醫生太太,而飛甩「毒男」前度,仲不時公開晒與十優醫生男友 Martin親密合照來宣示主權。去年九月,更在 ig大晒 Martin所送的藍寶石戒指,暗示男友跪地求婚。

日前兩人到淺水灣拍拖開餐, Martin對女友果然千依百順,知道女友鍾意晒靚樣, Martin亦有備而來,攞定私伙相機做龍友,幫女友影低靚相。

男友揸機,只見馮盈盈一嚟已經自動波擺出七分面對鏡頭, Martin影完一輪,即刻俾相機女友過目,馮盈盈睇相亦意見多多,身形纖瘦的她,原來相當大食,點了漢堡加薯條,又有大大杯飲品,一直食唔停,反而 Martin就係咁睇手機,又同女友開心 share,全程無乜點食嘢。

為箍男友,馮盈盈晒埋嘴相宣示主權。

去年九月,馮盈盈大晒收到藍寶石戒指,暗示男友跪地求婚。

當選後,馮盈盈被安排演出《千奇百趣特攻隊》和《學是學非》。

攬到實一實

可能係坐正餐廳對開梳化位,最初兩人表現不太親密,食食吓 Martin已經醒目攞手機同馮盈盈 selfie,影完左邊影右邊,其間馮盈盈更突然姣爆嘟長嘴想啜男友面珠,個嘴成個吸盤咁十分搞笑。

吃了近一小時,二人埋單離開,離開餐廳後,馮盈盈已即時繑實男友一齊行,沿途行上樓梯, Martin就從腰環抱攬到女友實一實,隻手仲要伸到女友胸部附近徘徊,馮盈盈唔介意之餘仲表現得好享受冧到爆,跟住仲俾足反應,成個身挨晒落男友度。

去到商場,兩人仲未影夠, Martin繼續龍友上身再揸機,當正馮盈盈係私影 model一樣,靠住座椅又影一餐,搞了十分鐘,終於捨得走,行到車旁邊, Martin更體貼幫女友開埋車門,當女友公主一樣。

男友 Martin幫馮盈盈開埋車門,好有風度。

為了掩飾自己係港女,馮盈盈主動俾錢埋單。

Martin隻手攬到上女友胸位附近兜底,挨住行都相當火辣辣。

以前金毛 look都分享埋。

性感泳衣相都係小兒科。

粗口港姐

同麥明詩一樣,馮盈盈都係大熱勝出。

現年二十三歲的馮盈盈, 16年以大熱姿態勝出奪冠軍,參選期間已經是風頭躉的馮盈盈,當選不夠廿四小時,其 facebook即被網民起底,爆出她於 14年佔中期間,不時以極流利的粗言穢語留言,更爆粗鬧特首梁振英,即被封為「粗口港姐」,有損港姐高貴形象;及後馮盈盈即時解釋,只係與最親朋友抒發情緒,平時日常生活都唔會講。

撰文:娛樂組

攝影、攝錄:楊紫、李玄、瀚鍾


鍾意就快D Share啦!