掃呢頁CODE去手機

2017年5月17日 星期三

【唔會企喺度俾你侮辱】離巢有原因 宣萱爆大台:當年冇尊重我 __,大台,宣萱,TVB,

喺2011年約滿無綫嘅宣萱(Jessica),最近憑《不懂撒嬌的女人》Mall姐一角熱爆全城,仲令唔少人重拾返煲劇潮,Jessica日前喺銅鑼灣接受訪 ...


喺2011年約滿無綫嘅宣萱(Jessica),最近憑《不懂撒嬌的女人》Mall姐一角熱爆全城,仲令唔少人重拾返煲劇潮,Jessica日前喺銅鑼灣接受訪問,Jessica一坐低已經話自己唔知已經做咗幾多個訪問,搞到本來安排好嘅假期都要取消,雖然把口話真係要停一停,但係其實睇得佢係好開心!講到呢個令同事患上「斯德哥爾Mall姐症」嘅Mall姐,Jessica話:「唔知幾多年冇聽過人追劇,有啲朋友睇咗第一集,已經問我同文龍係咪結婚,連銀行啲職員都message我,我仲試過有啲唔識嘅人走埋嚟同我講,佢啲上司就係咁樣嘅人,可能未去到唔俾人去洗手間,但係情況都幾嚴重!」或者正如網民所講,呢套劇最驚喜嘅地方,就係冇咗一貫膠劇作風,劇情同節奏都好快,就算係一啲小角色,都會有發揮機會,同唐詩詠爭仔嘅白雲,喺劇集初期亦講過拍呢套劇覺得好受尊重,幕後啲工作人員個個對佢好好,Jessica聽完之後話:「其實當日接呢套劇係呢個團隊好認真做嘢,唔會話因為你係小角色,就唔會理你,由你自由發揮,佢哋會覺得無論係大與小,每一個角色都重要,好似Mall姐咁,如果冇嗰班做office嘅同事去撐,冇佢哋見到你個樣好鬼驚,Mall姐又唔會咁突出,係大家互相幫忙,成件事立體好多。」對於演員嚟講,當然係好事,Jessica話:「其實每一個演員都想有機會發揮,只係睇吓你有冇遇到呢個機會,當有嗰陣,起碼俾佢感受嗰份真誠,得與唔得係睇佢自己,但係呢份尊重係好重要。」之後Jesscia仲有感而發話:「我離開公司5年,當年係因為欠缺咗呢份尊重,所以離開,5年後得到番一個尊重再加上劇本角色吸引,咪再合作!」佢仲話:「 因為我遇到呢份感覺,所以我明白,唔受尊重嘅時候咁咪行囉,我唔係可以企喺度俾你侮辱,呢條路唔行,咪行第二條路,唔會有絕路,嗰份感覺真係好緊要,對演員嚟講今次可以有呢個機會,遇到嘅團隊,大家有咗一份希望。」Jessica繼續話:「我哋做咗咁多年,希望拍番啲有質素好嘢,而唔係柴娃娃返嚟,逗份人工就走喇!如果唔係當日唔會走,我大可以繼續做,最好寫少啲我啲戲,少啲返工,又係收你咁多錢,但係我嘅心態唔係,返得嚟係做啲質素嘅嘢俾人睇,而呢啲嘢唔係我一個人可以做,係要大家一齊做,呢個job係team work,好好玩,唔會係靠一個人。」事隔5年回巢拍劇,迴響又確實比之前大,唔知Jessica又會唔會覺得當年嘅決定冇錯呢?佢話:「我覺得啱,因為冇意思,我自己做嘢其實好簡單,係一個感覺,當你去到一個地步,覺得公司對演員完全冇咗份尊重,當然唔止對我,因為我之前聽到其他演員走,其實咪又係嗰兩個字,尊重,好多都因為係冇尊重,聽完之後我冇諗過自己都會發生呢啲事,所以好明感受,第一個感覺係要走,除非我對自己冇要求,嗰剎那覺得冇所謂,公司未必可以俾到嗰份驚喜,打份工冇乜所謂,有糧出安份守己喇,但係我唔係呢類人,希望可以keep住有進步。」場地提供:辦館

服裝提供:Club Monaco

採訪:何慧斯 攝影:陳慧安 宣萱話估唔到呢套劇會咁受歡迎,好多人都問佢劇情!
宣萱話當年因為覺得不被尊重而決定離巢! 宣萱話佢唔係一個安份守己嘅人。 Mall姐呢個經常黑面嘅形象真係好深入民心。(節目截圖)
(節目截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!