掃呢頁CODE去手機

2017年5月30日 星期二

NG足7次!唐詩詠Feel唔到袁偉豪啲鬚 __,袁偉豪,唐詩詠,詩詠,

嘩!藝人唐詩詠與袁偉豪為無綫新劇《棟仁的時光》開工,劇情講述飾演救護員的詩詠,要為袁偉豪人工呼吸。拍這戲看好去好似好享受,但事實並不是這樣!因為現場又 ...


嘩!

藝人唐詩詠與袁偉豪為無綫新劇《棟仁的時光》開工,劇情講述飾演救護員的詩詠,要為袁偉豪人工呼吸。拍這戲看好去好似好享受,但事實並不是這樣!因為現場又有老鼠、「小強」等小動物出動!但袁偉豪表現相當淡定,相反詩詠就嗌到阿媽唔認得,最終NG了六、七次拍完這場口。

事後兩人接受訪問,袁偉豪就表示:「冇咩好驚,係吸咗好多地氣,見到詩詠咁驚,反而仲驚!」而詩詠表示:「見到啲識飛嘅嘢,錫完我,仲差啲入埋耳仔!我本身都好驚『小強』!」講到NG了六、七次,袁偉豪就表示事情做了好多準備,要畀到反應詩詠。詩詠拍此場口前特意去了漱口,袁偉豪就謂:「我冇呀,我都冇食嘢!」而詩詠就感覺到好Fresh,非常搞笑!

兩人雖曾在劇集《鐵馬戰車》中拍過濕吻戲,問到今次人工呼吸有甚麼感受?袁偉豪笑言:「Feel到詩詠嘅暖氣!」袁偉豪留了鬚,但詩詠就謂感覺唔到鬍鬚,因為錫錫時要擘大口呀!最後,袁偉豪再自認嘴唇夠晒軟,真係畀佢笑死!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!