掃呢頁CODE去手機

2017年5月29日 星期一

做完手術仲Fit!杜德智笑住晒6吋長疤痕 __,

睇佢風騷到咁,真係唔講都唔知佢做完手術呀!藝人杜德智(Orlando)、楊思琦、樂隊Soler、倪晨曦及八両金出席電台英文節目街頭活動,接受訪問時,問 ...


睇佢風騷到咁,真係唔講都唔知佢做完手術呀!

藝人杜德智(Orlando)、楊思琦、樂隊Soler、倪晨曦及八両金出席電台英文節目街頭活動,接受訪問時,問到4月在台灣進行了全髖關節置換手術的Orlando身體如何,他即「震波」然後笑言身體非常好,心情比身體更好,因比預期中康復得快,直言4月3號做手術,兩個月已經可以跑步同行樓梯,他指可能本身有做開運動,現在比以前更fit。

問到做手術可會影響「造人」計劃,Orlando即笑言:「唔係嗰隻腳,嗰隻腳always very good!」提到可需要戒口時,他坦言醫生話唔使,但自己飲食一向都比較健康,所以沒想到問題。另外,Orlando透露已經開始工作,工作比以前更多。談到手術疤痕,他即拉低條褲向傳媒展示在右邊近盤骨位置的6吋長疤痕。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!