掃呢頁CODE去手機

2017年5月15日 星期一

【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔五弟FB貼「三哥公子」照 「要制止他來睇布局」 __,三哥,譚仔,丸龜,苗僑偉,

【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔五弟FB貼「三哥公子」照「要制止他來睇布局」相關連結:【丸龜收購譚仔●招牌「釜揚烏冬」貴日本四成】連鎖店滿足度壓吉野家做一哥 ...




  • 【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔五弟FB貼「三哥公子」照 「要制止他來睇布局」
  • 相關連結:

    【丸龜收購譚仔●招牌「釜揚烏冬」貴日本四成】連鎖店滿足度 壓吉野家做一哥

    https://goo.gl/Yi0CX8

    【丸龜收購譚仔●三哥搶先註冊內地商標】 譚仔雲南米線改咩名?

    https://goo.gl/WhN4fs

    【丸龜收購譚仔●後生仔至愛】29歲李小姐愛小辣:食物款式大變 會減少光顧

    https://goo.gl/jyF3fG

    【每日重溫】

    其中,五弟譚澤均的「譚仔雲南米線」facebook曾貼出「三哥公子」親自幫襯的閉路電視截圖,有網友大罵「譚仔真係好cheap」。五弟拍檔兼姐夫解釋,「三哥公子」已經光顧多次:「佢有食嘢又周圍睇,可能想睇布局,我哋只係用輕鬆手法制止。」

    如今譚仔兄弟間形同陌路,但以前一家八口住在石硤尾山寨冶金廠的日子,五弟依然歷歷在目:「嗰時冇咩嘢玩,就一齊喺山邊摘山棯,捉蜻蜓同草蜢 我仲好記得,同三哥、四哥一齊喺空地耍『虎鶴雙形』,第一招叫『龍虎出現』。」三哥和五弟更一同返小學:「三哥喺學校好出名,出名曳。」當時父親管教極嚴,孩子們稍頑皮就會被重重掌摑。

    但到後來,兄弟間因譚仔生意開始有分歧時,年老的父親已患重病,無力再勸子女:「但我覺得佢察覺到,因為三哥會將喜怒哀樂擺喺塊面度。」五弟更聲言:「父親○六年臨終前最大願望,都係我哋兄弟間相親相愛。」

    兒時手足變成生意對手,近年五弟更感到三哥一方視他為勁敵,他惟有以此訪問作「終極」反抗:「希望三哥同六弟考慮吓,大家都係親人,做生意時唔使再破壞關係,大家冇深仇大恨。」

    撰文:關冠麒

    攝影、攝錄:胡智堅、葉漢華、李育明

    重溫:

    【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔五弟FB貼「三哥公子」照 「要制止他來睇布局」

    https://goo.gl/Dvhqlr

    【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔風暴升級 三哥分店越開越埋 五弟:他爭得好緊要

    https://goo.gl/qUwbFl

    【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔戰升級 五弟首開腔 大反擊:三哥話要分家

    https://goo.gl/SW8BYH

    鍾意就快D Share啦!