掃呢頁CODE去手機

2017年5月11日 星期四

《學是學非》換血 麥美恩生得出劉穎鏇 __,劉穎鏇,麥美恩,

真係有代溝?無綫節目《學是學非》主持梁嘉琪、麥美恩、湯洛雯與三位新加入的「是非精」馮盈盈、劉穎鏇(Tiffany)、張寶兒在將軍澳電視城為節目舉行記招 ...


真係有代溝?

無綫節目《學是學非》主持梁嘉琪、麥美恩、湯洛雯與三位新加入的「是非精」馮盈盈、劉穎鏇(Tiffany)、張寶兒在將軍澳電視城為節目舉行記招。湯洛雯與劉穎鏇皆在五月生日,大會送上生日蛋糕為兩人慶祝。梁嘉琪笑言可以生得出Tiffany,以前還覺得一班是非已經好高能量,但面對一班新人覺得變成低能量,感覺有點唏噓。

羅天宇約壽星女靚湯

日前生日的湯洛雯表示與屋企人靜靜地慶祝,問到緋聞男友羅天宇可有為與她慶祝?她說:「佢有約我,不過仲未抽到時間食飯。」問湯洛雯節目多新人會否經常NG?她說:「反而火花好啲,因為之前大家拍得太熟,好似變咗一個模式咁,我驚觀眾覺得冇新鮮感,依傢好似一班姐姐帶住妹妹咁樣。」湯洛雯笑謂最開心是有人繼承了她在是非精中最蠢的地位,她說:「張寶兒係我嘅繼承者,佢喺節目裏面好可愛,佢問啲問題好有我以前嘅影子,真係一山還有一山高。」

被師姐玩慘豬

Tiffany被問到有沒被一班師姐整蠱,她笑說「梗係有,麥美恩成日諗到啲嘢玩我哋,大家拍得好開心。」 Tiffany表示生日會與剛來港的媽媽慶祝,自己首次在港過生日。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!