掃呢頁CODE去手機

2017年5月11日 星期四

大住肚遊日 鄺文珣爆曾有小產反應 __,鄺文珣,鄺文,

唔係啩?育有兩子的藝人鄺文珣,第三度懷孕,現已四個月身孕的她,今晚由老公陪同下出席中環舉行的活動,腹部已明顯凸起,但體態較前清減,她說:「因為初頭陀B ...


唔係啩?

育有兩子的藝人鄺文珣,第三度懷孕,現已四個月身孕的她,今晚由老公陪同下出席中環舉行的活動,腹部已明顯凸起,但體態較前清減,她說:「因為初頭陀BB時,直頭唔想食嘢,唔想起身,暈陀陀咁,搞到冇營養,瘦咗好多,呢個係妊娠反應,今次陀BB比之前辛苦好多,完全食唔到嘢。啱啱知懷孕時,我哋去咗日本,去到日本行行吓好攰,老公都問我使唔使抖吓,但佢又要照顧兩個仔,我就死頂繼續行,結果有小產反應。」她說返港睇醫生後幸好無事,事後醫生跟她說原來當時的情況醫生也有少許擔心胎兒不穩,故自此後鄺文珣便多休息。

第三胎係意外

鄺文珣說因懷孕後初期兩個月,無食欲,多得老公照顧有加,令她好感動,她說:「好似突然好想食一間白汁意粉,老公就去學整,但未學得熟點整,我又轉咗想食第二樣。有時又專登去元朗買畀我食,有時又想食白糖糕,總之好多謝老公」問到此胎是女?她想保持秘密,她説:「其實知科技好犀利,好早期已經知啦。(你想追女?)都想,BB第一次照超聲波已趷起蘿袖仔畀我睇。(今胎是意外?)可以話係意外,老公一直想追多個,但自己有啲恐慌影響咗,擔心自己可唔可以再帶多個小朋友,今年我祈禱同神講,點知第二個月就有咗」她又說兩個仔已知道有BB即將來臨,原本着兒子不要告訴別人,但兒子第一日返學便告訴別人,不過她大讚細仔好乖,還學爸爸替她拿手袋,有感兒子有好大轉變,認真生性。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!