掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

娛刺撈飯:小鮮肉李治廷「冰戀」奇緣 唔怕冧市! __,李治廷,

李治廷真係估你唔到!面對依家個瘋癲樓市,娛樂圈唔少樓王樓后都收晒手,不過仍然有人膽大照博,異軍突起,我Nuts哥估都估唔到,昔日黎明愛將李治廷,喺香港 ...


李治廷真係估你唔到!

面對依家個瘋癲樓市,娛樂圈唔少樓王樓后都收晒手,不過仍然有人膽大照博,異軍突起,我Nuts哥估都估唔到,昔日黎明愛將李治廷,喺香港銷聲匿迹接近3年,竟然唔聲唔聲,一係唔買,一買就買足三間,用4,500萬掃晒嘉匯三個單位,三百幾呎、七百幾呎同九百幾呎,乜Size都有,證明堅有貨!啱啱先30歲仔,堅係歲月神偷靠乜?梗係多得緋聞女友范冰冰帶挈拍完套《武則天》就食住條水到依家,拍到冇停手。 

黎明開路 夥拍巨星

講家底,李治廷有個經營清潔公司嘅富爸爸,自細就住清水灣,喺全英國排名Top 3嘅英國Imperial College化學系畢業,因為佢有阿拉伯、馬來西亞同中國人血統,百分百係混血兒,講廣東話猶如ABC咁,又有S音又有鼻音,青靚白淨又夠高大,個樣又似李小龍,又識唱歌作曲彈結他,成個package簡直係perfect!人人都以為佢係公子哥兒,屋企大把水,出嚟做明星只係過吓癮,事實擺在眼前,佢話畀大家聽,佢今時今日唔係靠父幹!

唔好成日話簽親黎明就冇運行,雖然李治廷喺香港發展麻麻,但就係靠擁有龐大廣闊人脈嘅黎明幫佢開咗個靚頭!成日簽女嘅黎明,八年前睇中咗李治廷即收歸旗下,第一部電影就拍住影帝影后任達華同吳君如主演《歲月神偷》,仲攞埋金像獎「最佳新演員」獎!之後幫佢接咗部內地電影《一夜驚喜》,做埋「媒人」撮合佢同范冰冰!查實內地啲小鮮肉,真係多到可以開豬肉檔,點解李治廷冧到范冰冰,就係勝在個樣鬼鬼哋,讀過番書識雞腸,個人又幽默,加上年輕又夠精壯,得閒又玩吓爆肌,就算唔拍拖做男友,做細佬一齊行出嚟都夠照有台型就係單緋聞一谷,李治廷仲唔一夜驚喜就假啦,部戲勁收超過二億票房,令佢人氣勁升,加上有網友話佢哋雙雙去布吉度假,親密到玩錫錫,呢位小鮮肉更加以「關係開心」嚟形容同范冰冰嘅關係,仲話大家係親密嘅朋友,呢段姊弟戀嘅花生指數爆晒燈!

肯捱夠搏 寒天晒肌

就係「親密」呢兩個字,即刻打開李治廷嘅錢途,年年喺收入榜都排第一嘅范冰冰有財有勢,挾住「國際范」之威名,帶挈李治廷搵食,唔單止擺明車馬情侶檔出活動。機會係人哋畀啫,李治廷本身都付出唔少努力,單睇佢飾演皇帝李治,由十幾歲演到老年都不但止,啲對白文縐縐,翹口又摻手,但話晒尖子嘅佢真係easy job,記憶力驚人,勁到到依家都記得!雖然佢個樣面長長鬼鬼哋,但做皇帝又啱feel,完全冇話格格不入,加上套劇係范冰冰領軍上陣,結果梗係搞到大陸甚至全亞洲都煲呢套劇李治廷就係憑呢鋪,正式落戶喺大陸搵食吸金,早排仲夥拍成龍拍動作電影,被成龍讚到天上有地下無!

雖然范冰冰冇幾耐就宣布「封盤」話同內地男星李晨拍拖,最終食唔住粒「冰」嘅李治廷,又唔好以為佢冇咗個碼頭就閉翳!查實李治廷都唔係洗腳唔抹腳嘅公子哥兒,佢勝在夠搏,除咗一劇接一劇,拍真人騷時就算天寒地凍都除衫晒肌,呢啲錢抵佢賺據聞佢仲係「慳神」一個,知慳識儉到基本上搵十蚊儲八蚊,平時就算返香港,十次有九次都係拖阿媽去飲茶行街,唔蒲唔wet唔爛玩,呢個幾乎「有入冇出」嘅理財方式,佢買樓投資都識得返番嚟香港,就知佢有計!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!