掃呢頁CODE去手機

2017年5月21日 星期日

趁機催歌 譚詠麟自認許冠傑粉絲 __,許冠傑,譚詠麟,

校長同歌神要開騷喇~「歌神」許冠傑(Sam)及樂壇校長譚詠麟(阿倫)出席八月演唱會記招,以海報造型西裝骨骨現身的兩人一出場就合唱串燒金曲,現場觀眾hi ...


校長同歌神要開騷喇~

「歌神」許冠傑(Sam)及樂壇校長譚詠麟(阿倫)出席八月演唱會記招,以海報造型西裝骨骨現身的兩人一出場就合唱串燒金曲,現場觀眾high爆企起身。在台上講到演唱會海報上兩人坐在電單車上,其中阿倫坐在側座上,司儀問Sam 阿倫坐唔坐得入個位?Sam謂坐得入,阿倫即笑言:「做大咗工程,加闊咗。」阿倫亦謂Sam是自己偶像:「佢1971年喺大球場有型咁坐開篷跑車出嚟,所以依家我哋就坐開篷電單車。」

趁機催歌

講到促成今次合作,Sam表示上年邀得阿倫做紅館演唱會嘉賓,之後知道兩人合作開騷後,即刻𦧲飯應,因為很欣賞對方的歌,如《霧之戀》、《愛的根源》,阿倫亦謂:「我哋好多緣份,上年做佢演唱會嘉賓,我打蛇隨棍上叫佢作曲畀我,但依家都未有。」Sam即謂:「作緊。」阿倫又謂Sam的《鐵塔凌雲》開始了廣東歌潮流:「曾幾何時廣東歌喺世界舉足輕重,依家就要睇邊個唱,演唱會希望大家有集體回憶。」

組Super band

講到兩人有很多金曲,阿倫謂Sam有很多歌自己好恨唱,Sam即謂兩人可以交換歌唱,每場都唱不同歌,他又謂今次會邀不同樂隊的樂手一齊玩,如蓮花樂隊、花花公子、溫拿等,可以組super band,他亦謂:「廣東歌永遠不死!」之後贊助商輪流上台向他們送上紀念品,最後大合照時Sam和阿倫更一度單膝跪下。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!