掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

陳錦鴻上身獲讚賞 王浩信:我盡晒全力 __,王浩信,陳錦鴻,

王浩信被讚演技大突破,有如陳錦鴻上身一樣,鬥得出色。無綫劇集《不懂撒嬌的女人》再創收視佳績,最高收視達28.1,跨平台總收視率達30,累計視頻瀏覽量為 ...


王浩信被讚演技大突破,有如陳錦鴻上身一樣,鬥得出色。

無綫劇集《不懂撒嬌的女人》再創收視佳績,最高收視達28.1,跨平台總收視率達30,累計視頻瀏覽量為7,479,000次,而5月28日將推出兩小時版大結局。台前幕後今晚筵開13席慶功,場面熱鬧!

向《創世紀》致敬

「Saving」王浩信被問昨晚交代他歇斯底里痛罵袁文傑一幕,觀眾將他媲美經典劇集《創世紀》內「許文彪」陳錦鴻的演出,王浩信對「許文彪上身」直認不諱:「當時我啱啱拍完《致命復活》,可能撞親個頭嘅關係(相關新聞: https://goo.gl/D9kEoT ),take咗3次已經周身冇力,我盡晒全力、擺晒精華拍嗰場戲。首先好多謝編劇精心設計,向《創世紀》致敬,大家咁有共鳴嘅對白直至依家都畀人爽嘅感覺,呢樣係開心嘅,多謝大家談論,呢個禮拜結局仲有好多精彩嘅場口。(參考過陳錦鴻演出?)梗係有,其實呢場戲係我幻想出嚟嘅世界。(突然cut咗咁。)今晚會交代番,我冇衝動郁手打人,只係喺腦裏面打咗佢一身。」

就嚟買樓?

談到有指他有意「入市」買樓,王浩信表示:「努力緊,的確(儲錢)係比之前接近咗嘅,希望能夠快啲實現啦。(今年內?)咁要睇呢套戲表現喇,由拍《樓奴》到依家,我都未買到,想快啲買個安心啫。」

張瑋純低胸現身

至於來自台灣的張瑋純以白色吊帶低胸亮相,她表示剛巧有工作在身,故多留一天出席慶功宴,明天便會起程返台。問是否打算來港發展,她答:「希望啦,有工作會一直過來。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!