掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

【曾守明設靈】袁潔儀協助處理後事:識唔識都應該咁做 __,袁潔儀,潔儀,曾守明,

今日資深演員曾守明在紅磡殯儀館設靈,不少圈中好友都有到靈堂憑弔。曾守明出事後,在廣州協助曾太處理後事的袁潔儀,表示當日收到無綫藝員科訊息希望她幫忙,袁 ...


今日資深演員曾守明在紅磡殯儀館設靈,不少圈中好友都有到靈堂憑弔。曾守明出事後,在廣州協助曾太處理後事的袁潔儀,表示當日收到無綫藝員科訊息希望她幫忙,袁潔儀說﹕「嗰日我約曾太去當地公安局會合,咁啱我嗰幾日休息喺廣州,唔係啲乜嘢,識唔識都應該要咁做。今日事件我都從中學習,香港人內地出事應點處理,我同我先生講,有乜事我都要返港。」袁潔儀表示與曾守明未曾合作過,她說﹕「好耐以前我喺觀塘住,曾經見過佢巡邏傾咗幾句,印象中好型,大家都係亞視出嚟,好有親切感。」問到近年不少圈中人離世,袁潔儀亦很感慨,她說﹕「走得開心舒服還好,但留喺度都要承受一個人嘅痛苦,好似曾太咁,幸好曾太有個18歲嘅仔,大個又乖,自己遲婚冇小朋友,將來會點都要自己編排好,唔好倚賴別人,要畀人知自己出事後想點,唔好揦手唔成世。」

(攝影:仇志德) 袁潔儀今日到靈堂致祭。
劉江 宣萱 李施嬅

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!