掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

全城齊睇《撒嬌》 譚凱琪裸背床戲贈慶 __,譚凱琪,

譚凱琪嘅裸背VsMall姐撒嬌Look,點揀好?!無綫劇《不懂撒嬌的女人》收視理想,星期一舉行慶功宴外,無綫更安排5月28號大結局當晚,移師到馬鞍山新 ...


譚凱琪嘅裸背 Vs Mall姐撒嬌Look,點揀好?!

無綫劇《不懂撒嬌的女人》收視理想,星期一舉行慶功宴外,無綫更安排5月28號大結局當晚,移師到馬鞍山新港城中心舉行演員與觀眾齊齊睇結局,當晚主題為「今夜齊撒嬌」。

由於劇集「撒嬌」成為城中熱話,無綫特別在Facebook上載「撒嬌」宣傳片,片中有46歲的宣萱﹑35歲的譚凱琪和36歲的唐詩詠齊齊表演港女撒嬌本色,但演Mall姐的宣萱本身性格爽朗,自己講完「點解嘅?」﹑「真係㗎!」和「你好叻呀!」這三句港女愛講的撒嬌說話後,自己都有點不慣而反白眼。而宣傳片中亦交代了譚凱琪飾(Annie)與張達倫飾演的Oscar因二人產生好感而發生關係,不過二人最後都未有走在一起。

此劇情將於25號星期四上演,當中二人更有激咀和床上戲,咀戲和床戲劇照流出,譚凱琪在床上裸露背脊,白滑誘人,可謂從影以來最大膽一次。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!