掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

王君馨笑春風滿面 __,君馨,王君馨,

黃建東、王君馨
王君馨笑春風滿面黃建東感情生活相當低調,工作不斷的他早前拍畢《平安谷之詭谷傳說》,劇中拍檔龔嘉欣表示不知道他與前DJ瑪姬爆戀情:「冇留意喎,人哋嘅嘢我 ...


王君馨笑春風滿面

黃建東感情生活相當低調,工作不斷的他早前拍畢《平安谷之詭谷傳說》,劇中拍檔龔嘉欣表示不知道他與前DJ瑪姬爆戀情:「冇留意喎,人哋嘅嘢我唔八o架,最緊要佢開心!」而張曦雯與黃建東合作網劇《降魔的番外篇-首部曲》,問到可有發現對方春風滿面?她笑說:「我同佢唔係好熟,但佢不嬲好Nice、好Funny、好多嘢講,我都冇乜留意佢有咩唔同喎!佢真係好努力做嘢,好勤力,相信呢個大家都留意到。」

至於身為黃建東好友的王君馨笑說:「真係冇留意到喎!我諗佢春風滿面係因為佢個角色(在《全職沒女》的演出)好爆,所以好紅囉!我冇諗到其他嘢,如果佢真係拍拖就祝福佢」


鍾意就快D Share啦!