掃呢頁CODE去手機

2017年5月26日 星期五

江若琳食足十年粥水 終遇營養餐 __,江若琳,

真係坎坷過後有艇搭!入行10年都係得個吉、搵朝唔得晚嘅「大眼妹」江若琳(Elanne),好日唔返嚟香港娛樂圈,一返嚟就玩爆閃晒愛,生擒相識10年嘅「生 ...


真係坎坷過後有艇搭!

入行10年都係得個吉、搵朝唔得晚嘅「大眼妹」江若琳(Elanne),好日唔返嚟香港娛樂圈,一返嚟就玩爆閃晒愛,生擒相識10年嘅「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)!先唔講「生煎包王」Oscar有咩把炮將「大眼妹」追到手,兩個人將10年友情變做戀人,真係好講Timing,是但一方有拖拍都成唔到事。年前同內地相聲演員曹雲金甩拖嘅Elanne,嚟緊9月就踏入「29+1」嘅「中女危機」,正如口痕友話齋:女人有嘅「條件值」會隨住年齡增長向下Drop,唔識自我保值,分分鐘跌到去負值,所以Elanne今次確實睇準時機入咗隻「藍籌股」揸手等收息。

對Elanne嚟講,Oscar正正係佢嘅「藍籌筍盤」,點解咁講?因為佢過去情路屢次錯摸,正所謂愛一個上一課,經過幾段情傷令Elanne擇偶別有一套,儘管你係富二代,Elanne都未必放在眼內,佢仲寸爆啲公子哥兒話:「富二代冇乜『營養』,淨係講飲咩紅酒、揸咩靚車,我係想有人同我傾到偈,係心靈上嘅交流。」

裸辭轉行有奇迹

富二代有營定冇營,Nuts哥覺得可圈可點,有父母支大水喉射住,「營養」一定超晒標,唔係都唔叫富二代只不過佢啲「營養」唔一定要同你共享,現實啲講,100蚊,佢手指罅流得1蚊畀你使都係嘥鬼氣。Nuts哥認識嘅Elanne係有性格嘅烈女,條頸仲硬過舊石頭,要卑躬屈膝侍奉啲仲飲緊阿媽奶水維生嘅公子哥兒,又點會受得住!相反有個人搵10蚊,會畀9蚊你使,1蚊仲要叫你幫佢儲起,呢個愛做實事嘅高佬Oscar就啱晒Elanne嘴形。

原本玩音樂嘅Oscar當年「裸辭」娛樂圈,毅然走去做廚房佬,由零開始學搓粉整生煎包,用一雙手、一間舖起家,苦幹7年賣包有成,今時今日已係7舖老闆,仲準備開多兩間擴大佢嘅飲食版圖,開到總有一間喺左近,大有機會賣包賣到上市,話唔埋好似之前一間米線舖咁,被日資睇中出價10億港元收購,到時Oscar 真係一夜富貴,身家億億聲,Miracle呢樣嘢就喺你估唔到下發生。

有膊頭至係真男人

至於大眼妹戀上廚房佬呢個愛情故事,對全城單身男起莫大激勵作用,原來有個明星女友不是夢,唔一定要花美男外形或者富二代,男人要贏得芳心,有腦有事業心都未夠,呢個世代要有強而闊嘅膊頭,先係致勝招數,尤其對Elanne呢個咁需要安全感嘅女仔,佢要嘅係有擔當嘅真男人,Oscar 情深晒句「未來嘅日子我就係你嘅船、我就係你燈塔、連岸都係我!」呢個仲唔係為Elanne 度身訂造嘅「營養餐」。

所以Oscar呢隻藍籌絕對係長揸有着數,Elanne亦唔介意大方認愛, 當然喺開心Share嘅背後亦暗藏「宣示主權」一面,免得一個唔該,呢個「優質股」畀人搶走,呢招喺「生煎包王」身上「打卡」,向天下女人宣布:「呢個男人係我嘅。」Elanne仲頻頻落男友舖頭打躉,人前人後都嗌佢做「老闆娘」都咪話唔爽喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!