掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

黃宗澤恭喜舊愛杏兒有喜:快啲三年抱兩 __,杏兒,黃宗澤,胡杏兒,

黃宗澤恭喜舊愛胡杏兒有喜。演員苗僑偉、黃宗澤、吳卓羲、張兆輝、王敏德、吳岱融、伍詠薇、王敏奕、陳凱琳、黃智雯、高海寧、梁烈唯等在將軍澳為邵氏與優酷網劇 ...


黃宗澤恭喜舊愛胡杏兒有喜。

演員苗僑偉、黃宗澤、吳卓羲、張兆輝、王敏德、吳岱融、伍詠薇、王敏奕、陳凱琳、黃智雯、高海寧、梁烈唯等在將軍澳為邵氏與優酷網劇《飛虎極戰》開鏡拜神。黃宗澤與吳卓羲續拍攝劇集《英雄刀少年》十多年後再合作,兩人今次齊齊扮演飛虎隊,問到他們是否已操出腹肌及人魚線?吳卓羲笑說:「依家仲努力緊,鯨魚線就有。」黃宗澤說:「咁我有金魚線,估計最fit係王敏奕。」兩人又指除了身形重要,在夏天拍攝體能也很重要,但未清楚戲中多不多騷肌場面。

黃宗澤指今次與吳卓義、苗僑偉等百厭星合作,相信開工會有不少歡笑聲。講到黃宗澤「舊愛」胡杏兒有喜,他說:「恭喜佢,戥佢非常開心,希望BB快高長大,如果想生就快啲三年抱兩。(幾時到你迎頭趕上?)迎頭趕上?我都係尋日先收工,個人都仲未抽離,真係冇時間。(有冇訊息恭喜杏兒?)仲未呀,真係要認衰。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!