掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

陳茵媺年底復出 __,茵媺,陳茵媺,

陳茵媺年底復出娛樂要聞陳豪一家五口日前被本報獨家拍到從新加坡度假回港,當晚約11時半,陳茵媺(Aimee)揹着細女步出機場,陳豪推着孖B車,外傭則推着 ...


陳茵媺年底復出

娛樂要聞

陳豪一家五口日前被本報獨家拍到從新加坡度假回港,當晚約11時半,陳茵媺(Aimee)揹着細女步出機場,陳豪推着孖B車,外傭則推着一座山的行李。戴着黑框眼鏡的Aimee化了淡妝,陳豪面露疲態,二人安頓小朋友上車後,便駕車回家。



陳豪一家五口從新加坡度假返港,與推着行李的外傭步行到停車場取車。

日前Aimee接受本報訪問時說:「我暫時都會focus on照顧三個小朋友,因為佢哋都係3歲、2歲、1歲,如果短暫啲嘅event,我都會出席。我太鍾意演戲喇,所以我絕對唔會放棄,我覺得現代女性都需要有事業同屋企。」她續說:「不過我好鍾意自己take care啲小朋友,對我嚟講放手都太難,變咗我要搵個平衡,希望呢個年尾或者下年,我先真係會考慮去拍嘢,不過要睇工作性質同時間,太長一定唔得。」

採訪、攝影:羅德光、梁繼光



陳茵媺孭着細女先行步出,陳豪就推着兩個囝囝跟在後面。


鍾意就快D Share啦!