掃呢頁CODE去手機

2017年5月14日 星期日

湯怡 泳兒整孝心曲奇 洪卓立悔搵交嗌 __,湯怡,泳兒,洪卓立,

羅力威(左起)、鍾舒漫、湯怡、泳兒和洪卓立整曲奇冧媽咪。
湯怡泳兒整孝心曲奇洪卓立悔搵交嗌廚藝了得的英皇藝人湯怡化身為甜品老師,率領同門男友洪卓立、鍾舒漫、泳兒和羅力威炮製母親節曲奇冧媽咪,雖然過程中大家都有 ...


湯怡 泳兒整孝心曲奇 洪卓立悔搵交嗌

廚藝了得的英皇藝人湯怡化身為甜品老師,率領同門男友洪卓立、鍾舒漫、泳兒和羅力威炮製母親節曲奇冧媽咪,雖然過程中大家都有蝦碌場面,但最後都順利完成。談到今日母親節,洪卓立自爆後悔幾年前因小事跟媽咪鬧交,所以從那次開始控制自己的情緒。

泳兒則表示會如常去醫院探媽咪,原本想申請接媽咪返家數小時,但因媽咪現在還是屬於高度殘障類別,故現時只能離開病床兩小時:「只可以落去公園,因為媽咪好耐冇去户外,不過好多蚊,所以今年買咗好多蚊貼畀媽咪。」鍾舒漫指前晚已提前請母親食飯慶祝。羅力威自嘲沒下廚天分,今次整曲奇餅,他笑說:「叫阿媽對我唔好要求咁高。」

眾星整曲奇時手忙腳亂。
  • 眾星整曲奇時手忙腳亂。

鍾意就快D Share啦!