掃呢頁CODE去手機

2017年5月17日 星期三

自爆畀人話好娘 陳瀅晒巨乳反擊 __,陳瀅,

陳瀅話佢試過畀公司話佢好娘喎!藝人陳瀅出席意大利時裝品牌開幕活動,穿上低胸上衣及熱褲,大晒性感又不失時尚感。她表示內裏的白色低胸上衣由自己配搭:「我試 ...


陳瀅話佢試過畀公司話佢好娘喎!

藝人陳瀅出席意大利時裝品牌開幕活動,穿上低胸上衣及熱褲,大晒性感又不失時尚感。她表示內裏的白色低胸上衣由自己配搭:「我試過襯樽領同T恤,公司話好娘!(公司批准性感?)係呀,都係嗰句,全裸都試過」問到夏天是否常以性感形象示人?她自言由小在外國長大,對衣着稍為性感無所謂。

至於今年會否再推出寫真集?陳瀅表現興奮說:「有諗呀,講過套劇(《全職沒女》)過30點收視就會出,不過收得28.2點爭少少。(堅持冇30點唔出?)今年唔會住,希望下一套劇可以。」她表示正為台慶劇《誇世代》客串一角學電單車,幾度呼「好驚」:「我連踩單車都唔識,平衡力好差,要平衡嘅運動都唔識!」繼而自爆有兩次電單車受傷的經歷:「有次踩多咗油,搞到整傷隻腳,成個月行唔到。另一次拍劇坐黃又南車,嗰次跌一跌,我同兩個碌冇乜緣。(女仔唔驚有疤?)我成日都整損手腳,唔係扭親、整到骨就唔怕。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!