掃呢頁CODE去手機

2017年5月15日 星期一

女子港鐵車廂進食 網民反應兩極 __,港鐵,

有女子在港鐵車廂內拿着飯盒吃飯,引發網民爭論。(fb「巴打絲打FacebookClub」圖片)港鐵車廂內嚴禁乘客飲食,但不時有人拍下乘客違規進食,而近 ...


有女子在港鐵車廂內拿着飯盒吃飯,引發網民爭論。(fb「巴打絲打Facebook Club」圖片)

港鐵車廂內嚴禁乘客飲食,但不時有人拍下乘客違規進食,而近日facebook群組「巴打絲打Facebook Club」就上載一張圖片,有網民拍下一名女子站在港鐵車廂內,拿着飯盒進食。網民對此反應不一,有人批評女子破壞規矩,但也有人表示同情。

有網民估計該名女子可能沒時間,才被迫在車廂內進食,「做嘢做到冇時間食嘢,喺車到填下肚啫」、「我知唔啱,但對佢起了同情心」、「香港人食餐飯都要咁辛苦」。不過也有網民認為規矩必須遵守,「請注意,入閘後及車廂內嚴禁飲食!」、「如果因為忙就可以違規,咁樣可唔可以話因為忙連車票都唔買?」

網民有話說

黎峰:香港乜都講個快字……做野做到冇時間食嘢,喺車到填下肚啫,畀條生路大家行下啦

AT AT:我覺得一定係好忙。我知唔啱,但對佢起了同情心。

Chan Yuk Lam:請注意,入閘後及車廂內嚴禁飲食!

Wing Lau:其實睇到都好心酸,香港人食餐飯都要咁辛苦

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!