掃呢頁CODE去手機

2017年5月21日 星期日

陳芷尤:仲唔認?張振朗黑超倒影見到陳芷尤 __,陳芷尤,張振朗,

雖然陳芷尤同張振朗都冇話一齊去旅行。藝人陳芷尤(Apple)早前就話去咗阿姆斯特丹旅行,而同一時間,佢嘅緋聞男友張振朗(Owen)亦都透露自己將離開香 ...


雖然陳芷尤同張振朗都冇話一齊去旅行。

藝人陳芷尤(Apple)早前就話去咗阿姆斯特丹旅行,而同一時間,佢嘅緋聞男友張振朗(Owen)亦都透露自己將離開香港。呢幾日,佢哋都喺社交網站上載咗唔少靚相,去旅行嘅時間就可以話係巧合,不過身邊嘅景物又咁似,唔通佢哋不約而同去咗同一個地方?唔會真係咁啱啩!睇番Apple早前嘅相,當中有一張相嘅枱上,就有一部相機,而Owen就正正有一部型號相似嘅相機,唔通又真係啱啱遇着剛剛?

呢啲就話可能係巧合,如果係Owen太陽眼鏡嘅倒影,見到係Apple嘅身影,唔知又會唔會係巧合呢?相中嘅Owen好Chok咁企咗喺一朵花隔籬,而且仲要戴住太陽眼鏡。望真啲,太陽眼鏡裏面有一個倒影,正正同Apple嘅身影不謀而合。今次Owen就真係犯咗影相嘅大忌其實東網早前已經影到佢哋喺中環行商場揀新衫,睇完男裝又睇女裝,今次佢哋兩個仲趁住「520」呢個日子去旅行,唔同想正式公布戀情?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!