掃呢頁CODE去手機

2017年5月22日 星期一

全程直擊 莊思明勸求醫:驚佢要截指! __,莊思明,思明,

莊思明(左起)、莊思華及莊思敏諗計想幫梁麗翹脫險。
全程直擊莊思明勸求醫:驚佢要截指!梁麗翹在婚宴前無名指陷入被切危機,藝人莊思敏、莊思明及彭慧中等組成的姊妹團一直全程直擊,在關鍵兩小時內嚇得心驚膽戰! ...


全程直擊 莊思明勸求醫:驚佢要截指!

梁麗翹在婚宴前無名指陷入被切危機,藝人莊思敏、莊思明及彭慧中等組成的姊妹團一直全程直擊,在關鍵兩小時內嚇得心驚膽戰!

莊思明憶述事件時,仍然猶有餘悸:「見到佢隻手指腫得好緊要,仲變晒藍色,佢仲話開始冇感覺!不過我哋知道騰雞都無補於事,所以盡量都保持冷靜!我哋試過用Hand Cream,又試過用番梘,睇吓可唔可以除到隻戒指,之後又浸佢落冰水,點知都係唔得!」眼見情況愈來愈嚴重,姊妹們就叫梁麗翹老公立即帶她去醫院救治。

問到眾姊妹有否擔心過新娘從此失去一指?莊思明說:「真係有!因為佢話想繼續影埋啲相,唔夠膽走咗去,我哋就叫佢唔好拖,遲啲再影都冇問題,唔想佢為咗輯相搞到冇咗隻手指!」

  • 放大圖片
負傷擺酒的梁麗翹獲莊思華(右)與莊的男友呵番。
  • 負傷擺酒的梁麗翹獲莊思華(右)與莊的男友呵番。

鍾意就快D Share啦!