掃呢頁CODE去手機

2017年5月13日 星期六

張兆輝禁囡囡入行:讀好書先 __,張兆輝,

即係……讀完書有可能見到囡囡入行?藝人張兆輝出席母親節步行籌款活動,一身弗爆身型的他透露向來有跑步、踢足球及健身等運動,再加上曾是活力先生,故多年來均 ...


即係……讀完書有可能見到囡囡入行?

藝人張兆輝出席母親節步行籌款活動,一身弗爆身型的他透露向來有跑步、踢足球及健身等運動,再加上曾是活力先生,故多年來均保持戶外活動,更指也會於周日到山頂花一小時步行,笑指以往試過跟龍虎武師僅花20分鐘便跑完一圈。

問到現時是可訓練12歲大的囡囡?張兆輝笑謂:「佢好忙,每日5、6點先放學。(之前畀人影完多人留意?)過一陣就會淡忘。(有冇人搵佢拍戲?)唔好住,讀好書先,我唔知佢第時想點,但顧掂學業先,佢係有小聰明,但有時心散。」更指囡囡年幼時不時翹住其臂彎行,現時卻有點避忌。

談到明日是母親節,輝哥表示屆時會與外母及家人食飯慶祝,至於送什麼禮物給太太,他則大賣關子:「可能送吻,其實唔係淨係物質上,一點心意都會開心,好似小朋友父親節畫一張畫畀我,到依家我都放喺床頭,係回憶搵唔番,到佢哋大個會送番畀佢哋處理。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!