掃呢頁CODE去手機

2017年5月3日 星期三

曉明帶Baby參加同學會 情侶裝襯到絕 __,曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,

黃曉明帶Baby參加同學會。最近搞完仔仔百日宴嘅大陸男星黃曉明,昨日就撇低仔仔同一眾北京電影學院的同學及恩師聚餐,曉明仲帶埋老婆baby見下老師,兩人 ...


黃曉明帶Baby參加同學會。

最近搞完仔仔百日宴嘅大陸男星黃曉明,昨日就撇低仔仔同一眾北京電影學院的同學及恩師聚餐,曉明仲帶埋老婆baby見下老師,兩人以黑白情侶裝上陣,戴埋情侶帽真係襯到絕!佢哋一班同學就齊齊扮鬼臉影相,個個都表現生鬼,話晒都係電影學院畢業,呢啲嘢對佢哋嚟講真係濕濕碎!

而另一個焦點就係曾與曉明傳出不和的陳坤,當年曉明與陳坤合作電影,曉明被傳為了爭角色背後說了不利陳坤的話,自此之後兩人甚少聯絡,而昨日兩人一同參加同學會一齊獻吻恩師,陳坤轉發照片到微博留言:「20年,情真意切」,黃曉明則轉發表示「太愛你們了!」證明兩人已經成功破冰。而與黃曉明份屬同學的趙薇,昨晚就沒有參加同學會。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!