掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

工作室被拒續租 張崇德60萬裝修血本無歸 __,張崇德,

張崇德60萬裝修仍未回本。藝人張崇德現身電台接受訪問時,透露位於荃灣的工作室8月滿約後不獲業主續租,原因係同一工廈有人收到政府嘅信,而業主怕所以不續租 ...


張崇德60萬裝修仍未回本。

藝人張崇德現身電台接受訪問時,透露位於荃灣的工作室8月滿約後不獲業主續租,原因係同一工廈有人收到政府嘅信,而業主怕所以不續租,謂:「冇人投訴過,亦冇人話過我係違規,唔知道原來創意工業係唔算工業,我去過好多studio都喺工廈,好複雜,到依家未有人話我知係咪唔得。工作室都有錄音同印碟機,會生產,其實都算係工業。」

問過法律意見

問到可有諮詢法律意見,他直言律師都話冇問題,而自己在工、商廈都開設過工作室有十幾年經驗,只係業主怕會被告違規,所以拒絕續約。張崇德表示有朋友都話商廈都唔得,價錢除咗比工廈貴及怕管理公司投訴嘈音問題,更要經過大型管理公司批准,提到今次可有損失?他坦言在三年前工作室裝修包括隔音、冷氣等,總共花了六十幾萬,但租三年就未能續約,所以未能回本。不過最煩惱的就係7月要出書,9月要演出紀念宗教改革500周年的音樂劇,要物色場地之餘,亦要煩惱如何進行排練。談到音樂劇,他指特別邀請了哥哥張崇基及商天娥演出,更為該劇同錶行合作,設計了一款陀飛輪錶,而收益就會捐獻給音樂劇製作。

另外,對於有傳陳美齡會出任新一屆教育局局長,張崇德覺得係好事,因為對方都係博士,亦將三位兒子管教的好好:「佢又有出書同好了解教育,不妨試吓,每個人都有佢嘅優點,只不過係佢藝人嘅身份令大家覺得好奇怪,當佢係學者就冇問題㗎喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!