掃呢頁CODE去手機

2017年5月2日 星期二

44歲孫耀威話要生多啲:我都仲OK! __,孫耀威,

等你哋好消息!44歲歌手孫耀威(Eric)出席加盟新唱片公司記者會時,宣布與拍拖8年的女友陳美詩(Macy)已在美國國註冊結婚。期待老婆着婚紗問到何時 ...


等你哋好消息!

44歲歌手孫耀威(Eric)出席加盟新唱片公司記者會時,宣布與拍拖8年的女友陳美詩(Macy)已在美國國註冊結婚。

期待老婆着婚紗

問到何時舉行剩下的儀式?他指未決定,有想過在外地旅行結婚或回香港搞:「最近去咗澳洲影相,嗰次真係去做慈善活動嘅,但北京經理人幫我哋安排埋去個邊影相。」問到在求婚後及早前去澳洲之前,可有影婚紗相?他說:「求婚後有次去美國做嘢有順便影嘅,但上次去澳洲先係正式影嘅,我都未收到,今個星期應該會收到,我都好期待睇老婆着靚靚婚紗。」

共渡患難

至於為何選擇現在才公開婚訊?他指因為現時想籌備婚禮,所以想告訴大家:「之前做咗一半,仲有一半未做,所以今年決定的起心肝,呢幾年多得老婆幫手,例如之前生意唔好,前年自己受傷,流好多血,仲休克差啲死,入醫院多得佢喺身邊陪住我,呢個人對我好重要,多謝佢一路嘅支持。」

生B順其自然

Eric表示希望今年能夠完成埋婚禮,因為搞酒席好頭痛,他說:「影婚紗相都已經好辛苦,我哋去咗澳洲啲森林、懸崖峭壁都影咗幾日,每日晨早四點幾就影,尋日喺香港影埋。(下下步想生BB?先公布結婚?)我都想生BB,我都做過檢查,我都仲OK,Macy都OK,本身都驚自己忙,影響到質量,但檢查過係OK嘅,但唔會點plan,順其自然,有就有,希望可以生多啲。」另外,現場播放他的新歌《It's My Day》mv時,老婆Macy亦有出現在MV之中。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!