掃呢頁CODE去手機

2017年5月5日 星期五

36D無綫新咪神黃文意慘遭變態騷擾! __,無綫,黃文意,

黃文意喺《3日2夜》入面嘅「表現」真係好到不得了!童星出身的藝人黃文意(Mandy)早前於無綫節目《3日2夜》中水着上陣,大騷36D「最強BODY」獲 ...


黃文意喺《3日2夜》入面嘅「表現」真係好到不得了!

童星出身的藝人黃文意(Mandy)早前於無綫節目《3日2夜》中水着上陣,大騷36D「最強BODY」獲封為童顏巨乳系女神,更撼贏一眾「咪神」師姐,成為無綫新一代咪神!不過,Mandy卻謙稱身材不及其他「咪神」,更自爆愛着「阿婆內衣」修身:「其實由細到大對自己嘅身形冇咩自信,因為我係微胖型嘅女仔,唔似其他咪神身材咁弗,有埋馬甲線,所以我通常會包到實一實,甚至着埋阿婆內衣,希望將上圍收收埋埋,睇落唔會咁顯肥。」

正所謂「人紅是非多」,外界質疑Mandy的導彈身材經人工改造,她強調是純天然:「其實多咗人留意我之後,好多人會直接問我上圍嘅SIZE,佢哋好好奇係咪真係有F CUP,亦有人覺得我有加工過,但我要澄清真係冇後天加工,同埋要多謝媽咪送畀我呢副好身材。(會唔會考慮隆胸?)當然冇,我好怕痛,加上我覺得上圍已經夠用。」

此外,人氣急升的Mandy引來不少狂蜂浪蝶,當中更有變態騷擾:「節目出街後的確多咗男仔主動想認識我,亦都多咗網友私訊我,不過私訊嘅內容好奇怪,試過有網友問我係『女奴』定『女主』,事後上網查過先知係問我玩唔玩SM嘅意思,當然最後冇回覆佢。」Mandy續指若對方繼續騷擾她,或有進一步的行動,將會考慮報警求助。

場地:Ocasa屋喔


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!