掃呢頁CODE去手機

2017年5月29日 星期一

【獨家】杜德智擲14萬做髖關節置換手術 __,

用咗成14萬做手術!藝人杜德偉兄長兼星級健身教練杜德智(Orlando)一向身形fit到漏,但原來身體暗藏「殺機」,數年前他騎電單車時不幸發生意外,當 ...


用咗成14萬做手術!

藝人杜德偉兄長兼星級健身教練杜德智(Orlando)一向身形fit到漏,但原來身體暗藏「殺機」,數年前他騎電單車時不幸發生意外,當時自覺問題不大:「嗰時都有做物理治療,覺得冇咩事,不過耐咗個Hip位開始痛,間中痛一次,但可能年紀大,痛得愈嚟愈厲害,跟住去照X光,醫生話我髖關節歪咗,要做一個比較龐大嘅手術。」

直至上月,Orlando終於去了台灣做全髖關節置換手術,問到為何選擇台灣?他坦言跟父親有關:「我爸爸已經過咗身,佢當時住過台灣呢間醫院,同醫生佢哋好熟,加上我繼母都喺台灣,可以同佢聚一聚。」他指手術相當成功,共留院七天,手術後第二天已可下床走動,他更調皮地「真空」穿病人袍,用助行器在醫院走來走去,結果不小心露股,非常「股惑」!

Orlando又透露今次手術費高達港幣14萬元,而且要停工一個月休息,但Orlando貴為星級教練,據知他因停工而損失六位數,不過他認為金錢事小,最重要是身體健康:「原本諗住做完手術減輕三成痛楚已經好好,依家係百分之九十唔痛。」講到康復進度理想,但手術位置尷尬,可有影響性能力?Orlando大方表示:「呢排未試過(曳曳),可能初初做完手術會有影響,因為我轉唔到身。」問他可會想盡快「解禁」?他即笑說:「希望Lucky試到啦,嘻嘻。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!