掃呢頁CODE去手機

2017年4月6日 星期四

食Tea做電燈膽 賴慰玲冇聽過Fred有未婚妻 __,賴慰玲,

食Tea做電燈膽 賴慰玲冇聽過Fred有未婚妻

食Tea做電燈膽賴慰玲冇聽過Fred有未婚妻藝人賴慰玲早前被拍得與何雁詩及鄭俊弘食Tea,身為何雁詩好友的她,坦言不清楚二人的私事:「以我所知佢哋一直 ...


藝人賴慰玲早前被拍得與何雁詩及鄭俊弘食Tea,身為何雁詩好友的她,坦言不清楚二人的私事:「以我所知佢哋一直係好朋友,佢哋經常合作,而且又好鍾意音樂,所以特別投契,至於其他事情,我都唔知。(陪何雁詩多啲,聽佢傾訴?)佢依家忙拍劇,等佢拍完劇先再去玩」賴慰玲因拍攝《與諜同謀》而認識鄭俊弘,但指對方少提及私事,故不清楚他是否有未婚妻,問到會否擔心鄭俊弘被封賤男?她說:「佢係成熟嘅人,相信佢會處理。」

而另一位好姊妹陳瀅講到何雁詩被指是「小三」介入鄭俊弘與未婚妻的感情,她說:「佢哋兩個係同事關係,成日一齊做嘢,做完嘢會成班人一齊食飯,我都有同Fred食過飯,但冇聽過佢提及未婚妻。(Fred為人點?)佢好Nice,我就唔相信佢哋拍拖,佢哋依家只係好朋友,將來就唔知」

曾與鄭俊弘傳緋聞的蔡思貝只說:「我唔清楚內情,唔方便回應,謝謝。(你之前係咪同佢拍拖?覺唔覺佢追你?)咁多年前嘅嘢唔答,謝謝。」


鍾意就快D Share啦!