掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

拍拖半年見晒家長 原子鏸Ready結婚 __,原子鏸,

原子鏸話同咗一個大佢兩年嘅摩洛哥男拍拖半年。近期鮮有在港露面的原子鏸(Marsha),去年底閉關籌備個人歌舞劇《綠茶遇著麻糬》,故事內容講述以手機Ap ...


原子鏸話同咗一個大佢兩年嘅摩洛哥男拍拖半年。

近期鮮有在港露面的原子鏸(Marsha),去年底閉關籌備個人歌舞劇《綠茶遇著麻糬》,故事內容講述以手機Apps談論愛情。日前她接受東網專訪時透露,劇中加入其過往的戀愛經歷,但由於當年與舊愛鄧健泓拍拖時並非由手機Apps開始,故未有把之放入故事中,反而有提及曾與一名年輕9歲的外籍男士拍拖,她說:「對方好靚仔,後來先發現佢細過我9年,佢未Ready一個認真關係,大家Timing唔啱就分手。喺我嘅愛情觀入面,依家只可以接受細我3年嘅男仔,當然大過我嘅男仔會好啲,可以照顧我。」

唔會跳Steps先生B

Marsha又自爆現時與一位來自摩洛哥、比她年長兩年的男士拍拖半年,男友亦已過其母親一關:「媽咪都想我搵到一個可以照顧我同令我開心嘅男仔。(預備結婚?)唔知,都未求婚,太快啦,雖然我都Ready。(想生小朋友?)唔係一定要,唔畀自己壓力。(有咗BB先?)唔會跳Steps,大家都傳統。」Marsha更甜絲絲指已安排了與男友的故事在劇中尾部,但擔心嚇怕對方,故不會邀請他上台。

場地:Studiodanz


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!