掃呢頁CODE去手機

2017年4月29日 星期六

抱得若琳歸!Oscar得咗:佢係好好女仔 __,Oscar,蕭潤邦,

Oscar自認係江若琳碌「大燈柱」!29歲江若琳宣布同「生煎王」蕭潤邦(Oscar)拍拖,真係恭喜晒!江若琳喺社交網深未情咁話:「我們會帶著(着)多一 ...


Oscar自認係江若琳碌「大燈柱」!

29歲江若琳宣布同「生煎王」蕭潤邦(Oscar)拍拖,真係恭喜晒!江若琳喺社交網深未情咁話:「我們會帶著(着)多一個人的支持、多一個人的力量繼續努力,不論事業,還是愛情。」令唔少人懷疑佢哋有喜添。

現身處深圳買廚具嘅Oscar接受東網訪問,問係咪有B?佢就否認話:「撞鬼咩!」仲Man爆咁講佢唔係江若琳小燈塔,係佢條大燈柱,可以畀女友挨住!講到IG放閃,佢就話:「又唔係偷同搶,都係正常拍拖,與其畀人有一日見到我哋兩個拖手咁奇怪,為咗令件事冇咁怪,所以咪咁囉,呢件係開心事!」

問江若琳近日從內地返港,係咪為咗佢?Oscar又話:「佢唔係為咗我返嚟,佢嘅Plan一年一年咁計,大家各自有自己嘅夢,支持大家工作,佢今次返嚟係做歌,佢10年前做歌手,所以10年後返嚟做番歌手見大家,唔係因為受情嘅!」

Oscar更加下刪「萬字」狂讚江若琳,佢話:「佢係一個女好好好仔,係一個好孝順嘅女仔,開口埋口都講屋企人,我同佢一樣都係一個人撐起頭家,之前我面對困難,佢依家都要面對好多嘢,有場仗要打,就一齊打!」問點解鍾意江若琳?佢話:「因為佢好好,娛樂圈我有啲驚,我對佢就好有信心,因為好真實了解,所以開始!」

被問到江若琳官司,可會作出支援?佢好man咁話:「我哋會一齊面對,我都試過冇錢,由零開始。」佢又話同江若琳開始前已單身半年,依家佢有六間食肆,包括大埔生煎包店於6月開幕,今年還打算再於荃灣或上水開店。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!