掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

何雁詩否認係小三:唔知Fred有未婚妻 __,小三,何雁詩,

何雁詩話唔知鄭俊弘有未婚妻。歌手何雁詩(Stephanie)去年與日韓混血兒男友分手後一直恨拍拖,原來最近與合作無間的鄭俊弘(Fred)暗撻,據悉兩人 ...


何雁詩話唔知鄭俊弘有未婚妻。

歌手何雁詩(Stephanie)去年與日韓混血兒男友分手後一直恨拍拖,原來最近與合作無間的鄭俊弘(Fred) 暗撻,據悉兩人去年出埠拍攝旅遊節目,朝夕相對下擦出愛火,Fred更不時於女友的大埔香閨過夜。日前二人又出動拍拖,期間好事被撞破,問到二人是否拍拖? Stephanie含春甜笑默認:「你哋覺得係咪係囉!」

但鄭俊弘遭人爆料,指他有位拍拖三年多的富家女友Beebs,更於2015年向女友求婚成功,而鄭俊弘月前搭上何雁詩,被富家女友發現及為事件發生口角,最終分手收場。對於「三角戀」事件,鄭俊弘「潛水」不作回應。

何雁詩接受東網訪問,問到她是否第三者,她表示:「No。」知道他有未婚妻?她表示不清楚,她說:「希望佢ok,冇聽過佢有未婚妻。」又謂跟鄭俊弘只是好朋友。有否覺得被人欺騙感情,她說:「唔慘,我信佢(鄭俊弘),佢係一個好人,希望大家畀啲空間佢。」問到可敢發誓不會做第三者?她避談:「呢啲唔答。」覺得不開心和有傷心感覺?她說:「我覺得佢為人正直,係有責任感佢會交代清楚。」何雁詩透露正在返大陸工作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!