掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

《春嬌救志明》登《蘋果》fb Live 阿樂寸霆鋒整雞蛋仔千嬅爆曾戀人渣 __,霆鋒,蘋果,楊千嬅,千嬅,謝霆鋒,

《春嬌救志明》登《蘋果》fbLive阿樂寸霆鋒整雞蛋仔 千嬅爆曾戀人渣娛樂要聞現年43歲的楊千嬅憑電影《春嬌與志明》首奪金像影后,四年後千嬅「余春嬌」 ...


《春嬌救志明》登《蘋果》fb Live

阿樂寸霆鋒整雞蛋仔 千嬅爆曾戀人渣

娛樂要聞

現年43歲的楊千嬅憑電影《春嬌與志明》首奪金像影后,四年後千嬅「余春嬌」和余文樂「張志明」三度合作,拍攝彭浩翔執導《春嬌救志明》,昨日三人亮相《蘋果》facebook live接受網民挑機,千嬅坦言現實中遇過人渣,樂仔就笑言想去屯門巴倫紐謝票食雞蛋仔,網民問整唔整雞蛋仔?他暗寸:「我唔係謝霆鋒喎。」

採訪:鍾國仁、何永寧



(左起)導演彭浩翔昨率楊千嬅和余文樂現身《蘋果》fb live,出席「春嬌救志明」答問大會。

攝影:陳俊強

楊千嬅22年前參加新秀歌唱大賽入行,成為天后的她轉戰影壇,2013年憑《春嬌與志明》榮膺香港電影金像獎影后,本月27日,電影的第三部曲將上畫,昨日導演彭浩翔率男女主角到尖沙嘴,現身《蘋果》fb live「春嬌救志明」答問大會,網友的提問少少鹹多多趣,三人妙語連珠笑破肚皮。

楊:楊千嬅 余:余文樂 彭:彭浩翔 記:記者

彭:張志明幾時先肯戒煙?

余:戒咗好耐啦,第二集已經戒咗!

彭:成世人流流長總會愛上幾個人渣,你哋有冇試過?

楊、余:梗係有試過啦,點會冇啫。

彭(抵死地):樂仔有冇做過人渣?呢樣問佢唔知,要問其他人。

余:最難忘春嬌志明邊句金句?

彭:我噚日教張孝全講嗰句,粉紅色乳頭,可遇不可求。

楊:佢明唔明呀?



一講雞蛋仔,就即想起霆鋒,樂仔也不例外。

資料圖片



《春嬌》系列被指參照彭浩翔與老婆拍成。

資料圖片

樂仔被問JJ

楊:點解余文樂……(掩臉大笑)

彭(接着代網民問):條JJ咁長?係咪牛仔褲牌子嚟呢?JJ?

楊(大笑):唔知喎,點解會咁嘅?

彭:同埋佢點解會知呢,最重要佢係一個男士,阿John。

余(一臉尷尬):係喎,唔好嚇我喎!

彭:平時都叫你匿喺更衣室換衫

余:都話跌咗番梘唔好執

彭:哈哈,點解知道佢「丁丁」長,我真係唔知喎,都係你講咋。

阿樂即落閘:不如唔好睇呢啲(網友提問),你揀啲嘢傾。

楊:問你食老本食到幾時?

彭:吓,我哋集集有變化喎。

余:如果呢個老本食到一世我都願。

彭:最重要有人埋單。

記:拍唔拍第四集?

余:把聲咁似我睇劉鑾雄訪問,唔通劉鑾雄嚟咗。(三人大笑)

彭:去唔去屯門謝票?

余:巴倫紐我都想去,前面有雞蛋仔食。

楊:有人問你整唔整雞蛋仔?

余(暗寸):我唔係謝霆鋒。



千嬅表示跟樂仔及拍攝班底都很熟,拍床上戲一點都不尷尬。



提問中有人話千嬅在片中穿制服幾靚。

互聯網圖片

床上MMA

記:第三集有床上戲,狀況係點?

楊:好激烈囉,MMA咁囉。

記:有幾暴露?

楊:佢冇嘢露,成件衫由頭着住。

余:最尾大爆發㗎,你玩制服又唔認,手銬嚇死人。

記:角色愛情觀同你本身相同?

余:一定唔同,《春嬌》拍彭浩翔同佢太太,真嘅余春嬌好似喺戲入面照顧弱智兒童。

彭:千嬅拍床戲尷唔尷尬?

楊:唔尷尬,識嘛,全部都咁熟,屋企人嚟嘛。

余:冇理由同屋企人做床上戲,好怪!

場地提供:洲際酒店



《春嬌》今集新加入秦沛角色,加強家庭描寫。



《春嬌救志明》用了Raidas的《傳說》,片中Isabel和Brenda跟着歌曲狂跳。

資料圖片



Isabel(左)和Brenda


鍾意就快D Share啦!