掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

阿嬌Deep V晒線 阿Sa:見到都吹口哨 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

唔怪得阿Sa都話要吹口哨,真係好索呀!蔡卓妍(阿Sa)、鍾欣潼(阿嬌)、衛詩雅、J.Aire等出席「第41屆香港國際電影節」《原諒他77次》首映禮,鍾 ...


唔怪得阿Sa都話要吹口哨,真係好索呀!

蔡卓妍(阿Sa)、鍾欣潼(阿嬌)、衛詩雅、J.Aire等出席「第41屆香港國際電影節」《原諒他77次》首映禮,鍾欣潼Deep V裙、J.Aire露背性感撐場,阿Sa則以紅裙亮相,各有各搶鏡!

未睇完成版

阿嬌獲讚今晚好性感,阿嬌即笑指J.Aire更性感,阿Sa即笑着撐阿嬌:「我見到阿嬌吹口哨呀!」問兩人睇了《原》片未?身為女主角的阿Sa表示:「睇咗未完成版本,我拍完就無壓力,因為都已成定局,套戲係一套實寫嘅愛情電影,會令有愛情經歷嘅人有共鳴,好多情侶時間一久,兩個人嘅想法、行嘅路都唔同,大小事都會有磨擦,成套戲唔會淨係單一件事有共鳴,係成套戲都會有共鳴,除咗女觀眾之外,男觀眾睇咗亦會有反思。」在旁的阿嬌聽到此處,好像甚有興趣,並謂:「咁就最好」

自薦做阿嬌「老公」

早前阿嬌上內地綜藝節目時,曾揚言找到一位與她分享「愛情飯碗」的人,好像已有新戀情,記者問她誰跟她「分享愛情飯碗」?阿嬌即指住阿Sa,而阿Sa亦搶答護阿嬌,阿Sa謂:「我應該畀到愛情感覺佢㗎,可以做老公,養得起佢!」記者再問阿嬌,她謂:「就係因為無咁嘅人,所以咪搵阿Sa,佢好適合。」阿Sa則謂:「我真係幾好,我係男人都會鍾意自己,如果有個男人版阿Sa追我就好喇。」阿嬌即搞笑謂:「呢個廣告都好大吓!」阿Sa繼續笑說:「幾好吖!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!