掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

又爆金句!祥嫂以愛犬同仔女相提並論 __,

祥嫂又嚟料!祥嫂(洪金梅)在好友黃夏蕙陪同下,於晚上約6時30分,現身新馬師曾徒弟黎駿聲聯歡晚會,有備而來的祥嫂,將想要對傳媒講的說話一一說出,面對記 ...


祥嫂又嚟料!

祥嫂(洪金梅)在好友黃夏蕙陪同下,於晚上約6時30分,現身新馬師曾徒弟黎駿聲聯歡晚會,有備而來的祥嫂,將想要對傳媒講的說話一一說出,面對記者提問,她鍾意答就答,不喜歡答的都被她一一打發。

仔女都係名種

祥嫂談到將現居「永祥苑」改建「伶王新馬師曾藝術紀念館」說:「進行中,建館嚟講,我本人都係首次,學識薄弱,不過唔使眾籌,我身邊有,拎得出!館址佔地3萬幾呎,我暫住嘅啫,第時會遷出,附近有物業,我會帶埋8隻狗搬出,佢哋名種狗,同我同祥哥生嘅一樣名種!依家向政府入紙申辦,我年紀大,希望盡快完成,咁我都可以親力親為,期望各方好友協辦,借大家嘅力幫手!個館對外開放,不收門票,希望大家扶老攜幼,做到提倡孝道,培育年輕人注意國術同強身。」

歡迎仔女參觀

祥嫂被問是否歡迎仔女參觀?她表示又見暈,她說:「梗歡迎,我哋冇嘢,仔女不知幾孝道,所有事過咗,以前係人為因素,簡單復雜咗啫!(有冇聯絡?)你咁樣唔得喎,我又暈又腳軟啦,咁唔係幾好,我思緒紊亂,讀得書少,唔識答!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!