掃呢頁CODE去手機

2017年4月4日 星期二

唔簽長約即失勢?馮盈盈澄清:冇咁嘅事 __,盈盈,馮盈盈,湯盈盈,

馮盈盈晒長腿,超正!港姐馮盈盈、陳雅思、藝人翟威廉、張振朗等今午到鑽石山,出席明珠台《逃PrisonBreak》新一季首播宣傳活動。恨喺娛樂圈發展馮盈 ...


馮盈盈晒長腿,超正!

港姐馮盈盈、陳雅思、藝人翟威廉、張振朗等今午到鑽石山,出席明珠台《逃Prison Break》新一季首播宣傳活動。

恨喺娛樂圈發展

馮盈盈短打上陣,大晒白滑美腿,非常吸睛!有指即將御任港姐的馮盈盈因不想簽10年長約,頓時失去力捧機會。她今日澄清謂:「真係冇呢個offer,冇咁嘅事。(10年年期好長?)長唔長好主觀啫,咁我年紀唔算大,總之(合約)公司應該處理緊。」她承認御任後自己有興趣全力於娛樂圈發展:「會全力去做,唔會3分鐘熱度。(最要考慮嘅條件係乜?)機會囉,想多元化發展,好似拍吓劇咁。(係咪公司應承就肯簽?)係。」

陳思雅感激公司畀機會

陳思雅則直言合約正在商討洽談中,她更表示:「咁我入行都係想換機會,不過簽約年期真係敏感嘅,希望大家明白。(你都係機會行先?)係,不過我好好彩,公司畀咗好多機會我,呢排仲同黎耀祥等有節目推出。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!