掃呢頁CODE去手機

2017年4月21日 星期五

【新婚後首現身】人夫郭富城認雙「囍」臨門:奶粉錢又唔係好貴 __,郭富城,

【新增內容】相信大家對人夫郭富城有以下疑問:1.點解要戴紅牡丹襟花?2.襟花插喺口袋而非左邊翻領上插襟花嘅扣眼,係咪專登?3.外父係咪真係有個「從小就 ...


【新增內容】相信大家對人夫郭富城有以下疑問:1.點解要戴紅牡丹襟花?

2.襟花插喺口袋而非左邊翻領上插襟花嘅扣眼,係咪專登?

3.外父係咪真係有個「從小就聽你的歌」?

4.曾投資開拍電影《父子》嘅寛姐邱瓈寛,呻未獲城城邀請出席婚宴,嬲豬話:「下次結婚記得請我!」城城點睇?

5.城嫂Moka係咪雙喜臨門?

……應該仲有好多好多。18號結婚嘅城城,今日就復工喇!不過都係做啲簡單嘢,就係到中環皇后像廣場花園,出席LV嘅「時空.錦.囊」展覽第一輪。噚日城城好兄弟張智霖都有應邀出席LV活動,傳媒係咁問番佢城城婚禮細節,有啲位,跑慣江湖見盡風浪嘅張智霖都話:「我唔識答。留俾城城聽日自己答。」咁城城今日點答?格仔啡色西裝嘅城城,近8時抵達會場,跳跳吓又扭吓身咁行去Backdrop前影相。傳媒恭喜佢啦,佢又華麗轉身,好風騷咁指指大家。城城透露去年聖誕節已經訂咗婚,因為屋企人想低調,所以低調進行。係咪雙喜?城城話﹕「梗係啦,『囍』字係兩個喜,我會努力o架喇,有好消息會同大家講。(係咪未講得?)呢個係好問題,喺適當時候會同大家分享,一直講人生大事,媽媽都想有生之年可以抱到孫,希望上天畀到呢份禮物我啦。」至於生幾多個,佢就笑言未諗定,一步步嚟啦咁,仲笑言:「奶粉錢唔係好貴!」至於話寬姐嬲佢,城城就話對方一向都講得笑嘅。但寬姐話「下次結婚請我」,咁你會唔會嬲呀?城城稱:「開玩笑啫,大家毋須太認真。佢透過小美祝福我,已經夠喇。」可會食餐飯?「咁咪好多人都要輪住排隊食?寬姐係一個我好敬重嘅人,佢明白嘅。佢祝福咗我㗎喇,呢個開玩笑,笑吓就算喇。」

(攝影:沈健程) 婚後首次現身活動。
好風騷,不過無戴婚戒。 仲嚟咗個轉身!
好多傳媒追訪。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!