掃呢頁CODE去手機

2017年4月1日 星期六

陳嵐爆成龍被勒索:佢攬住我喊! __,陳嵐,成龍,向太,

陳嵐爆成龍被勒索。「小龍女」卓林早前因報警一事令兩母女關係陷僵局,日前吳綺莉更在記者會上喊爆,陳嵐出席活動時,陳嵐初時以「人哋家事我點講」作回應,但問 ...


陳嵐爆成龍被勒索。

「小龍女」卓林早前因報警一事令兩母女關係陷僵局,日前吳綺莉更在記者會上喊爆,陳嵐出席活動時,陳嵐初時以「人哋家事我點講」作回應,但問到成龍作為爸爸是否會負責女兒學費及生活費?她忍不住開腔護友,她說:「有人夾硬要生佢(卓林)出嚟,卓林喺成件事裏面係最無辜同最可憐,呢個係佢阿媽嘅選擇,卓林冇得揀,令成龍喺一個兩難嘅情況之下。」陳嵐坦言不識認卓林,跟對方沒有溝通,至於吳綺莉年前一度陷財困,陳嵐稱不知情,再追問成龍有否給錢對方?她反問:「點畀呢?」之後又肯定說﹕「將來卓林大個21歲一定會畀,但唔會交畀吳綺莉。」

陳嵐強調成龍是有情有義之人,私下為此事對着他們喊過多次,並大爆成龍曾被恐嚇勒索:「佢(成龍)表面咁做(對女兒不聞不問),私下你唔知佢為呢件事喊咗幾多次,佢始終有家室,佢做錯事,老婆又咁撐佢。佢接過恐嚇勒索,攬住我哋喊。(邊個勒索佢?)嗰個人已經走咗。」問到金額是否很大時?陳嵐點頭默認,續說:「有因有果,對方舉動令成龍死心,唔想再知唔想再理。(你有冇問過成龍呢件事?)佢同一班好友傾偈時會深入啲傾,大家都唔知點做。(成龍有冇關心卓林?)我唔可以代答,呢件事對嬌姐(成龍太太林鳳嬌)好唔公平,喺呢個環境都唔知點幫,嬌姐可能都想幫,因為始終係老公個種。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!