掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

金像獎:林敏驄白只講有味笑話全場笑爆 __,林敏驄,金像獎,白只,

林敏驄(右)同白只做頒獎嘉賓。搞笑高手林敏驄孖白只頒發第36屆金像獎最佳攝影,兩人不忘搞笑,大講有味笑話。林敏驄一嚟就宣傳自己嘅演唱會:「2017年係 ...


林敏驄(右)同白只做頒獎嘉賓。

搞笑高手林敏驄孖白只頒發第36屆金像獎最佳攝影,兩人不忘搞笑,大講有味笑話。林敏驄一嚟就宣傳自己嘅演唱會:「2017年係好特別一年,6月9日同10日會有一場好精彩演唱會,係紅磡體育館,到時見。」全場一片笑聲,跟住林敏驄先發現身旁白只,佢話:「乜你係度呀?你老竇白蘭度好嗎?」白只都玩埋一份:「佢好好,冇乜嘢!」白只謂:「你細妹『林袋』點?」林敏驄笑答﹕「『林袋』係我細佬喎。」

跟住就話頒發最佳攝影,林敏驄就繼續發揮冇厘頭:「男班長定女班長,我細細個就做班長,唔搵我哋班,唔通塔利班呀。」白只即刻招架唔住:「夠喇!夠喇前輩。」跟住佢又討論點樣可以影得靚啲,林敏驄話:「我都問過鬼佬點樣影靚啲,高炒定低炒,都係攬炒。」林敏驄又「揶揄」白只謂:「好彩舊年拍得你咁靚仔,如果唔係你點係我對手(按﹕去年二人雙雙入圍角逐「最佳男配角」),因為我對手喺呢度!」白只就話夠喇!夠喇!前輩。

搞咗勁耐,終於宣布結果,最佳剪接由鮑德熹及曹郁的《擺渡人》奪得,鮑德熹說:「好享受呢個咁娛樂性頒獎禮,呢部戲拍咗10個月我拍咗6個月,曹郁4個月,王家衛就郁咗我部機4、5次,因為佢係用「光」嘅人,更指向台下成龍謂:「你都冇改我咁多次啦。」

跟住林敏驄同白只繼續頒發最佳剪接,獎項由梁展綸及David Ricardson《樹大招風》奪得。頒奬前林敏驄再次搞gag謂:「林家棟成晚好似含住粒『欖』咁,任賢齊咁輕鬆?因為佢知個奬唔關佢事!」林敏驄說到興起時,黐上的假鬚半飄半甩,司儀索性衝前,當眾幫他將假鬚撕掉,引得全場笑聲雷動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!