掃呢頁CODE去手機

2017年4月4日 星期二

經典重現!薛家燕獲《真情》演員慶生 __,家燕,慶生,薛家燕,

過咗咁多年,佢哋仲咁Friend!資深藝人薛家燕,上個月30日就踏入咗67歲,人緣甚好嘅佢當然有大批朋友同排住隊同佢慶祝生日啦。今日,家燕姐就喺社交網 ...


過咗咁多年,佢哋仲咁Friend!

資深藝人薛家燕,上個月30日就踏入咗67歲,人緣甚好嘅佢當然有大批朋友同排住隊同佢慶祝生日啦。

今日,家燕姐就喺社交網上載咗一班好友同佢慶生嘅相片,當中有劉丹、劉愷威、馬海倫、林漪娸等人,連無綫高層曾勵珍都有去呀。咦,咪住,呢個組合咁熟口面嘅,睇真啲咪無綫經典長壽處境劇《真情》入面嘅人物?劉丹係「叉燒炳」、劉愷威係「安仔」、馬海倫係「Helen馬小姐」、林漪娸係「小梅」。嘩,真係所有回憶返晒嚟呀,好多網民都話好掛住佢哋,好想睇到佢哋再次合作呀。家燕就發文表示:「今天很開心,雖然我的生日已過了,但真情的一班同事,還抽空和我補做生日,謝謝珍姐、漪娸、馬海倫、丹爺、劉太,最難得的是愷威也在港,大家樂也融融的相聚,談笑風生,回憶往日的事,多愉快的一個晚上,再次謝謝大家。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!