掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

「食屎」定情!翠如感激洪永城陪佢成長 __,翠如,洪永城,黃翠如,

有一個互相陪伴嘅同事、戰友、朋友係一件好幸福嘅事!無綫套《我瞞結婚了》早兩日就播完啦,雖然個結局就畀網民鬧爆,不過呢套劇最大嘅賣點當然係一對螢幕情侶─ ...


有一個互相陪伴嘅同事、戰友、朋友係一件好幸福嘅事!

無綫套《我瞞結婚了》早兩日就播完啦,雖然個結局就畀網民鬧爆,不過呢套劇最大嘅賣點當然係一對螢幕情侶─黃翠如同洪永城喺劇中,佢哋飾演一對因為工作而瞞婚嘅夫妻,成日鬥嘴,好多人睇完都話好想佢哋真係成為情侶。

互叫對方「食屎」

呢日,翠如BB喺社交網站甫咗一段非常經典嘅影片出嚟,仲好感性寫咗一段文字畀洪永城,原來呢條片係翠如同Tony第一次合作嘅旅遊節目,嗰陣佢哋仲喺有線,相信都已經十幾年前啦。片中,洪永城叫翠如BB重演「食屎」嘅情景,當然翠如冇聽佢講啦,仲用激將法逼洪永城食:「如果唔夠膽咪認囉!」最後Tony就冇畀佢激到,仲走埋添!

望洪永城會更發光發亮

成日都話合久必「分」,原來翠如同洪永城已經合作咗10幾年,由當初青澀嘅旅遊主持,直到依家喺劇集度飾演鬥氣夫妻,佢哋依然襯到爆,翠如好感激Tony一直陪佢成長:「好兄弟,不知道我們還會不會一起合作,也不知道我們將來的人生如何,但我感激你,吵吵鬧鬧互相嫌棄的日子也感激你。」佢仲好感嘆話唔知自己可以紅幾耐,不過就希望對方可以更加有名:「聽說女生在這行業時間很短,我被淘汰的一天或許是你更發光發亮的一天,加油。」見到佢哋可以咁Friend,真係不得不認同世界真係有男女純友情嘅關係呀!

向蕭正楠示愛

不過識睇一定睇留言,有網民叫翠如同Tony去拍拖,而翠如就回應佢話:「其實我鍾意嗰個叫蕭正楠」嗚嘩!Sweet爆啦,翠如BB咁有情有義,真係抵咁多人鍾意你呀。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!