掃呢頁CODE去手機

2017年4月23日 星期日

王卓淇:隱形富家女!王卓淇家族持多個海外物業 __,王卓淇,

王卓淇未有統計家族海外有幾多個物業。無綫小花王卓淇今晚到佐敦出席控股公司周年晚宴,同場還有萬希泉創辦人沈慧林及台灣小提琴家王馨平等,場面熱鬧。近日因為 ...


王卓淇未有統計家族海外有幾多個物業。

無綫小花王卓淇今晚到佐敦出席控股公司周年晚宴,同場還有萬希泉創辦人沈慧林及台灣小提琴家王馨平等,場面熱鬧。

近日因為劇集《全職沒女》熱播而知名度增的王卓淇,表示身在廣東的親戚亦被拍檔陳松伶的大無畏戀愛情神而感動。談到戲中她被謝東閔熱烈追求,對方經常營造浪漫場面,王卓淇笑謂:「我15、6歲時,隔籬班有個男同學都類似咁樣追我,不過佢突然送暗瘡膏畀我,當時感覺好恐怖。佢依家有女友嘞,今日通電話佢講起,原來佢有追劇,仲話謝東閔做晒當年佢想做嘅嘢!」

成份糧畀阿媽

家境富裕的她被問到投資心得,直認一直獲溫室保護,完全沒有理財及數字概念:「我成份糧交畀媽咪,都係問佢攞零用錢㗎,唔知自己究竟有幾多錢,出門口要背口訣:銀包、手機、鎖匙嚟提醒自己!讀書時試過唔記得帶銀包搭的士,仲同司機傾到忘形,落車冇錢畀,司機見咁好傾就話free畀我!」她更表示未有統計過家族有幾多個海外物業在手:「我就想喺香港置業送畀父母,不過事業剛起步,相信仲有段距離先做到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!