掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

眾星不滿聯合航空暴力對待乘客誓杯葛 __,聯合航空,

UA用暴力抬走乘客珍美京話明要杯葛。美國聯合航空(UnitedAirlines,UA)周日一班由芝加哥飛往路易斯威爾,因超額訂票而將一名不願意下機的華 ...


UA用暴力抬走乘客珍美京話明要杯葛。

美國聯合航空(United Airlines,UA)周日一班由芝加哥飛往路易斯威爾,因超額訂票而將一名不願意下機的華裔乘客強行拖走。片段曝光後令全城憤慨!雖然UA方面已公開道歉「耍冧」,但網友仍繼續透過社交網抨擊UA!其中亦不乏名人紅星亦加入「戰團」!曾與男歌手Chris Brown拍過拖的模特兒女星Karrueche Tran就在twitter留言說:「睇完個男人被強拉落機之後,我會永遠唔搭UA。UA,你應感到羞恥!」而有份參演《珍珠港》(Pearl Harbour)女星珍美京(Jaime King)亦在twitter話明杯葛UA!她說:「Hey,UA!我永遠都唔再搭你哋航空公司。我知道唔止我一個係咁。你哋嘅聲明好可怕地模糊同無承擔責任。」

此外,《美女與野獸》(Beauty & the Beast)同志僕人來福(LeFou)男星Josh Gad就笑言:「我上星期亦有搭UA,好慶幸自己而家唔喺醫院病床打呢段留言。」。而美國騷靈天王John Legend模特兒太太Chrissy Teigen就笑言:「好期待我下次搭航機時被暴力對待。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!