掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

鄭俊弘認感情處理得唔好:當上咗一課 __,鄭俊弘,

鄭俊弘話何雁詩唔係第三者。藝人鄭俊弘(Fred)被爆同歌手何雁詩拍拖,之後即被人爆料話佢原來有名拍拖三年嘅有米女友Beebs,Fred仲一度求婚,但分 ...


鄭俊弘話何雁詩唔係第三者。

藝人鄭俊弘(Fred)被爆同歌手何雁詩拍拖,之後即被人爆料話佢原來有名拍拖三年嘅有米女友Beebs,Fred仲一度求婚,但分手收場,事件令雁詩被懷疑係小三,Fred原本嘅健康形象亦急挫!Fred喺唱片公司老闆何哲圖陪同下,去到唱片公司接受無綫娛樂新聞台訪問,拆解呢次「三角戀」!Fred戴住賊子帽同眼鏡,全程表現輕鬆,似係有備以嚟。

訪問如下

主持:同兩位女仔Beebs同何雁詩關係點?

鄭俊弘:我認同呢位Beebs係有段感情,拍過拖,一路都係低調處理,唔想曝光,呢樣係有共識嘅。有求過婚,我覺得兩人關係去到某地方,可以再好啲,就做咗呢個衝動動作,但佢唔想同我結婚,唔想同我組織家庭。我係相信愛嘅一個人,仍然好樂觀,我做音樂都係想放正能量,我承認我係處理得唔好,不過同以往一個已經係了結晒,冇聯絡,唔會再有拖泥帶水。完結咗,希望重整自己生活工作,自己relax吓先,我承認我係有好多缺陷,好似保持關係方面要繼續學習,我係有錯,會承擔,今次係上咗好大嘅一課,之後我會努力,我會反省。

主持:何雁詩係第三者,係咪都唔好意思??

鄭俊弘:係!畀咗好大壓力,我同佢有聯絡,佢受咗好多不必要嘅煩擾,唔止佢,仲有朋友、家人、公司,抱歉令咁多人擔心,今日同尋日,想澄清佢(何雁詩)唔係第三者。

問:有冇唔開心?唔想見咁?

鄭俊弘:係我控制範圍,冇辦法,過去就過去,只可以向前看,做好自己工作,重組自己嘅嘢,做好啲。

問:有咩同受影響嘅人講?

鄭俊弘:呢一兩日收到好多message,好多朋友message,你哋嘅支持、愛,我絕對係會收到,係真嘅,屋企人永遠都支持我,好感激,我嘅精神支柱係屋企人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!