掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

傳卓林自殺 吳綺莉唔擔心:我個樣似啲 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉不斷叫大家畀時間佢處理家事。前亞姐吳綺莉今日中午離開住,即開車駛到醫院探望女兒吳卓林,並在醫院門前接受訪問,其間有鞠躬,又揮手向記者示意讓路。吳 ...


吳綺莉不斷叫大家畀時間佢處理家事。

前亞姐吳綺莉今日中午離開住,即開車駛到醫院探望女兒吳卓林,並在醫院門前接受訪問,其間有鞠躬,又揮手向記者示意讓路。

吳綺莉落車時,第一句就同記者講:「你哋唔好搞間醫院!(卓林情況點?)我冇嘢講。(佢好啲未?)唔好搞到醫院咁。(唔擔心卓林?)係,你哋唔好跟我啦,畀我處理吓屋企事先。(會唔會澄清番卓林唔係自殺?)睇我個樣似多過佢啦,屋企有事,小朋友有啲事,嗰日講得好清楚,唔講喇。(佢去完泰國腸胃不適?)睇緊醫生。(幾時出院?)未知,畀時間我處理。(同卓林溝通過感情好番?)唔知,畀我搞掂咗先。(卓林依家呢個情況會唔會好想佢Daddy來探佢?)依家好想我可以快啲去處理我問題。唔該,唔好意思,搞到全世界。(接佢番屋企?)唔係我決定,所以大家體諒,好多人喇,唔該晒。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!