掃呢頁CODE去手機

2017年4月16日 星期日

娛刺撈飯:冇樓冇女冇水!林家棟做最燶影帝 __,林家棟,

為咗電影犧牲幾多都冇問題。入行30年嘅林家棟終於成功「破處」,登上今屆香港電影金像獎「最佳男主角」寶座,真係可喜可賀!人哋話「十年磨一劍」,家棟就用咗 ...


為咗電影犧牲幾多都冇問題。

入行30年嘅林家棟終於成功「破處」,登上今屆香港電影金像獎「最佳男主角」寶座,真係可喜可賀!人哋話「十年磨一劍」,家棟就用咗比別人多三倍嘅努力,以三十年時間千錘百煉,磨成呢把「電影劍」,為咗磨劍,佢真係犧牲大,磨到自己到依家都仲係無殼蝸牛,租九龍塘住咋!呢位「冇樓、冇水又冇女」嘅「三無影帝」,可以話係歷來最「燶」影帝,窮到燶個「燶」,Lonely個「Lone」!但係比起見慣見熟嘅影帝常客梁朝偉、梁家輝,家棟對電影嘅熱誠,又真係令人欽敬欽敬!

雖則家棟曾聲言「絕對喜歡女人」,但「哪有女」?難怪被口痕友話佢係「HeHe」!就連攞獎當晚,喺頒獎禮後台被家棟失驚無神錫咗啖嘴仔嘅曾志偉,都情不自禁爆咪大嗌:「嘩,依條粉腸!」當你以為志偉一定係信咗家棟係「HeHe」,所以向來玩得嘅佢至咁大反應,咁就錯喇!既然志偉可以為「我一部撼你廿六部」巧妙解畫,呢番「粉腸論」都唔會係表面睇咁簡單!

捱到甩頭髮生頭瘡

正所謂「要取得好吃的粉腸,必須讓豬隻空腹」,空腹咪即係飢腸轆轆,冇啖好食囉!志偉係讚緊家棟當年喺無綫捱足八年大茄,直至喺劇集《娛樂插班生》扮張學友先有人識,之後再憑《大鬧廣昌隆》「大隻廣」、《茶是故鄉濃》「鵪鶉仔」嘅演出深入人心,本來可以穩穩陣陣留喺無綫,年年做台慶劇男主角,正如早兩年佢自己都承認:「如果當年冇離開無綫,經理人合約都簽埋,依家手握十層八層樓都話唔埋!」但家棟偏偏唔鵪鶉,為咗磨劍,毅然走入電影圈由零開始,為求累積經驗,仲有錢冇錢都照做,兼夾做埋多勞少得嘅監製一職,結果捱到甩頭髮、生頭瘡,要知道男人嘅命根不外乎錢、女人同頭髮,家棟咁大犧牲為乜?之唔係「我愛電影」四個大字!呢份對電影既Pure且True嘅熱誠,甚有大學者錢穆當年南來香港辦學嘅精神:「手空空,無一物,路遙遙,無止境。亂離中,流浪裏,餓我體膚勞我精。艱險我奮進,困乏我多情。」

炮製「難得嘅浪漫」

不過家棟嘅「多情」係講緊對電影啫,唔係好關女人事!事關咁耐以嚟,除咗同佘詩曼外,佢可以話幾乎零緋聞,就算被傳同馮寶寶姪女Rossetti Fung拍拖七年,又試過被指拖空姐女友外遊,家棟嘅感情始終好似鐵樹咁難開花,事關家棟專心磨劍,已達至清心寡欲嘅境界!聽吓佢對浪漫嘅睇法:「以前拍拖,我會洗腦,令對方接受我嘅喜好:電影、電影、電影!都有浪漫嘅,試過清晨五、六點Call醒女友,我特登去紅磡寶石戲院轉彎嗰間舖頭買豆漿粢飯佢食,係我難得嘅浪漫!」即係咁,你用「溫兆倫菠蘿包偷取郭羨妮芳心」條橋,OK!要女友食一碌粢飯,然後跑十公里至抵銷到嗰啲卡路里,即使你唔肯娶人,都吹你唔脹!但你下下強調戲院乜乜物物,就點講都唔OK!身為電影監製應該好清楚植入式廣告有幾討厭!如果咁都自封浪漫,我Nuts哥只能夠請英國大文豪王爾德出嚟幫你兜:「愛自己是終身浪漫的開始!」

做監製嘅宗旨就係令投資者唔使蝕本,咁愛自己的確係封晒被劈腿同被分手嘅蝕本門嘅!難怪家棟自爆之前去泰國拍戲,佢話唔使開工就匿埋喺酒店房,因為帶咗兩個編劇過去為自己監製嘅新戲開會!吓!又話「絕對喜歡女人」,唔帶女友去?泰國喎,男人嘅天堂,就算女人去都一樣咁難忘,唔信睇吓白百何!泰國有戲院㗎,家棟話:「嗰陣泰王駕崩,乜嘢娛樂都停晒!」噢,原來冇戲睇,明白晒!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!