掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

何哲圖證鄭俊弘同圈外女友已分手 __,鄭俊弘,何哲圖,

何哲圖(左圖)話鄭俊弘同圈外女友相處3年,但依家已經分咗手。歌手鄭俊弘(Fred)與何雁詩拍拖斷正後,更爆出Fred懷疑劈腿,傳他之前有位拍拖三年的圈 ...


何哲圖(左圖)話鄭俊弘同圈外女友相處3年,但依家已經分咗手。

歌手鄭俊弘(Fred)與何雁詩拍拖斷正後,更爆出Fred懷疑劈腿,傳他之前有位拍拖三年的圈外未婚妻,但因何雁詩關係而分手,令何雁詩有當「小三」之嫌。而兩人的唱片公司高層何哲圖現身汪明荃個唱記者會,對兩位旗下藝人戀事,何哲圖表示已向Fred了解,對方稱已和圈外女友分手:「成件事係一段認真感情(Fred同圈外女友),但關係已過咗去,Fred同圈外女友相處3年,買晒戒子求婚,但一段感情有起有跌,唔擔保會開花結果,男未婚女未嫁,第三者同外人不能置評,而呢件係舊事,Fred冇講,係因為保護對方係圈外人。」

見面為工作

何哲圖為Fred與何雁詩解釋常見面是工作原因:「我安排佢哋合唱情歌,因要宣傳首歌,會見面係正常。(會唔會雪藏鄭俊弘?)冇,唔會,Fred係好乖仔。」但Fred一直以來不少緋聞?他謂:「佢幾年先一次拍拖,又唔係兩、三個月識一個女仔。」問到可擔心今次事件影響何雁詩形象,他謂:「咁何雁詩都講咗,佢哋冇拍拖,純朋友關係呢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!