掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

傳被公司掟入雪櫃 鄭俊弘:有考慮過 __,鄭俊弘,

冇Fans撐,就唔會有今日嘅鄭俊弘!歌手鄭俊弘(Fred)早前與女友何雁詩多番否認緋聞,最終拖手認戀情,成為城中話題。Fred於事件後首度出席公開活動 ...


冇Fans撐,就唔會有今日嘅鄭俊弘!

歌手鄭俊弘(Fred)早前與女友何雁詩多番否認緋聞,最終拖手認戀情,成為城中話題。Fred於事件後首度出席公開活動,與前港姐麥明詩齊齊現身銅鑼灣,吸引近百支持者圍觀。

感謝fFans支持

擔任表演嘉賓的Fred上台獻唱,在台上講到粉絲到場支持,他感觸說:「最近發生好多事、好多嘢,喺我唔開心、失落時候有你哋,你哋對我嘅支持拉番起我,喺我唔夠勇氣嘅時侯出嚟保護我,我哋要團結,一齊渡過,I LOVE YOU ALL!」語畢Fred再唱一首歌,並再度感謝粉絲說:「I LOVE YOU GUYS!I LOVE YOU!」

同何雁詩決定認愛

Fred接受訪問,問獲支持會否感動到喊?他說:「好感動,特別係今日咁多粉絲支持,聽我唱歌、鼓勵我,令我感受到愛同團結。(拖手事件後,老闆何哲圖有問番你哋?)有傾過偈,呢一個係我哋做嘅決定,唔想佢擔心,佢都支持我,依家就想同公司一齊去配合。(老闆有嬲?)冇,絕對冇,老闆係支持嘅,做呢個決定反而佢仲安慰我!(點解要講大話?)初初係想保護呢段感情,加上後來公開咗,唔想阿詩一個人喺機場承受咁多壓力。(係機場出嚟三個鐘前先做決定?)係一齊傾同一齊決定。(擔心星夢同TVB雪藏?)有考慮過嘅,呢一段時見到阿詩對我嘅支持同信任,覺得大家要一齊渡過,依家喺工作重新再投入番唱歌同埋拍戲,大家要留意今晚《與諜同謀》大結局!(擔心啲新聞拖低收視?)冇諗過,我自己今晚都會睇。(公司有照肺?)同TVB、星夢都有傾,冇照肺,公司都畀我哋好大嘅支持,公司唔淨止係同事,仲好似一家人咁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!