掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

吳若希過大海生B 晒冷賭鋪大 __,吳若希,

吳若希10歲就知冇錢唔掂!曾經喺媒體「老是常出現」嘅吳若希,因為未婚懷孕呢件「幸福的事發生了」,要自動摺埋移居澳門安胎,隨時生得。喺呢段暫別娛圈嘅日子 ...


吳若希10歲就知冇錢唔掂!

曾經喺媒體「老是常出現」嘅吳若希,因為未婚懷孕呢件「幸福的事發生了」,要自動摺埋移居澳門安胎,隨時生得。喺呢段暫別娛圈嘅日子,想見佢惟有靠社交網。好多人都諗唔明,佢點解要「自毀前途」有女神唔做,去做C9?吳若希嘅人根本就係一場又一場賭博,24 歲經歷多番高低,刺激過玩21點,閱歷之廣堪稱「傳奇」,今次「晒冷」又如何?

人生如戲?千金住公屋

吳若希喺福建出生,阿爸曾經喺故鄉經營酒店生意,一家人食飽無憂米,惜好景不常,喺佢7歲嗰年家道中落,爸爸生意失敗,心情差就去喪賭,所謂屋漏兼逢雨夜,最終舉家離鄉別井嚟香港搵生機。就因阿爸一子錯滿盤皆落索,做慣千金小姐嘅吳若希都要硬做草根妹,由鄉下住開2,000呎大宅,一下子要屈居400呎公屋,為咗慳少少錢,每日徒步成半粒鐘返屋企食飯,想食平民快餐就要儲足一星期錢,由天堂跌落人間捱世界,只得嗰10歲人仔嘅佢已深明「錢唔係萬能,但冇錢就萬萬不能」嘅道理,立誓要粉身碎骨咁搵錢,令屋企人有安樂日子過。

吳若希16歲時,同朋友去唱K就畀經理人發掘咗,人生出現曙光,接受4年演藝特訓正式做歌手,當然冇後台又冇錢,初嚟埗到梗係充當企埋側邊小角色,捱到算有人知佢係乜水時,又發現腹部生血瘤要停工半年,問公司借10萬蚊做手術,連男友阿媽都嫌棄佢做娛圈,強行棒打鴛鴦,喺事業、愛情雙失下,如賭本一鋪清袋咁灰,情緒低落到患抑鬱症,佢自爆曾一時睇唔開啪咗成樽安眠藥,諗住一死百了。

大難不死的吳若希否極泰來,又好似賭啤咁,連開十鋪冤家牌時,梗等到一鋪翻身機會,佢簽咗做無綫親生女後,加上同唱片公司愛將鍾嘉欣傳掛住拍拖而遭雪藏,喺天時地利人和下造就佢上位良機,畀佢執到唱電視劇《使徒行者》主題曲《越難越愛》,就一曲成名狂掃獎,仲首奪無綫勁歌頒獎禮「金曲金獎」,佢攞獎時喊晒口話:「一切嚟得太快。」人氣贏到盡。翌年佢乘勝追擊嚟次Show Hand, 加簽無綫5年合約博冧莊,結果又係憑劇集歌《眼淚的秘密》再攞「金曲金獎」。有名自然有利,同年佢突然富貴,有本事4萬蚊月租何文田豪宅,80 萬Range Rover、近百萬波子在手,財力變得深不可測,更有意買3,000萬豪宅畀阿媽、細佬住。

天煞孤星?至親輪住走

兩首歌令吳若希名利雙收,不過同時亦輸咗和氣,可能佢「太打耳」,連佢都唔知「點解嘅」成為網民圍插目標,網上不時傳出負面傳聞,好似同前度嘅陳年啜嘴相、兼職模特兒時嘅平胸三點式照,又被傳曾喺夜店工作,緋聞男友一大籮等,連拍劇着件護士衫坐喺病床都被鬧唔尊重醫護人士,令佢最傷心係佢媽咪喺大埔踩單車撼穿頭重傷,好在最終康復,點知又到外婆、外公兩個月內相繼離世,至親生離死別先最慘。

經歷生死令吳若希睇透真愛才是永恒,突然首次公開戀情同澳門闊少Alex 高調晒愛,拍拖半年忽然分手,點知隔幾日又話復合仲宣布未婚有咗,預產期係4月。早排沉醉於幸福中嘅佢,孖男友影半裸大肚相, 見佢個樣真係好冧。Nuts哥唔評論吳若希呢次過大海,用7年事業博終生幸福係咪賭大咗,但有樣、有錢又有名氣,24歲嘅佢大把本錢繼續玩落去。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!