掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

【永不言休】82歲譚炳文感慨老拍檔琴姐唔認得人﹕要喺世界上受難 __,琴姐,譚炳文,李香琴,

現年82歲嘅譚炳文(炳哥)早前被《蘋果》率先爆心臟有問題致氣喘入院,休息一輪後最近已復工。日前炳哥接受商台梁泰來主持嘅《1圈圈星光背後》訪問,炳哥透露 ...


現年82歲嘅譚炳文(炳哥)早前被《蘋果》率先爆心臟有問題致氣喘入院,休息一輪後最近已復工。日前炳哥接受商台梁泰來主持嘅《1圈圈 星光背後》訪問,炳哥透露已無大礙。炳哥多年來與85歲嘅李香琴(琴姐)都被喻為「最佳拍檔」,對於李香琴年前中風,炳哥話去年探過琴姐,佢話﹕「琴姐唔係好認得人喇,見到佢時會『吖,係呀係呀!』其實都唔知佢係咪認得我,睇住佢原本係一個精靈嘅人,依家要係世界上受難,唉!人生真難估計!」前年譚炳女兒譚淑瑩亦有份探望琴姐,並在網上貼上合照,見琴姐一頭白髮,但精神卻非常好,仲好貪靚搽唇膏。炳哥話最欣賞琴姐待人好,同佢最合拍最有默契,但同琴姐傳緋聞傳足幾十年,炳哥話:「我不會理人點講,由人點講,當佢哋傻!(炳嫂有冇呷醋?)呷又好,唔呷又好,理得佢吖,都幾十年。我依家唔會有咩目標,嘆多幾年,就活多幾年!」與炳哥同期出道嘅朋友,甚至有啲後輩相繼開呢個世界,炳哥好概嘆:「佢哋嘅離開我當然覺得傷感,呂啟文、何雪影等,而林保全(叮噹配音員)都係我帶出身,以前跟我配電影,可惜都離開咗。」炳哥希望人生可以充實啲,自言永不言休﹕「喺屋企對住四面牆做乜?返去配音過日辰,又可以同年青人傾偈,行路搭車,又也可當做運動,係屋企好悶㗎。」炳哥話咁多年嚟最後悔接咗尤伯連納的反吸煙宣傳片,搞到自己賺少好多。炳哥承認自己好大使,佢話﹕「我喜歡食最好嘅東西,飲最靚的酒,所以我唔算有錢,但肯花錢,我經常講:『有錢肯花錢就係財產,你死孤寒,一毫子都不肯花,錢只變成遺產』。」

炳哥接受梁泰來訪問。 一班後輩去年同琴姐慶祝生日。
琴姐同炳哥係幾十年嘅好拍檔。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!